Cristoforo Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 witam choć mam jeszcze mam troszkę czasu ale juz teraz sie powoli zastanawiam nad wymiana zawieszenia bo moje już powoli traci kondycje wybór pada na Blisten B8 amortyzatory i sprężyny .. no właśnie jakie ...? amortyzatory blistein b8 to wydatek jakieś 1700zł + sprężyny albo gwintowane zawieszenie Zawieszenie gwintowane KONI z regulacją wysokości i twardości 3818pln. Zawieszenie gwintowane K-Sport z reg. twardości i wysokości 3200pln. Zestaw sportowych amortyzatorów z regulacją twardości i sprężyn -35mm KONI1130 2187pln chciałbym obniżyć zawieszenie o jakieś 4cm ale nie tracąc dużo komfortu przyczym zachować sportowy charakter więc wybór pada na B8 proszę mi dopowiedzieć jakie mam wybrać sprężyny, nie chce z auta robić twardej taczki. słyszałem o dużej nie zawodności blisteina i wytrwałości i ten temat jest cały czas badany przez moich znajomych którzy zakładaja do swoich aut gwint jest tez dobry ale to ma juz duży zakres obniżania a ja po torach raczej nie mam zamiaru latać jeśli macie jakieś sugestie to śmiało
nike21 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 to zalezy ile chcesz wydac kasy... ja za ponad 1000 kupilem uzywany gwint KW INOX i jestem zadowolony... nie jest ani za miekkie ani za twarde, dobrze tlumi nasze polskie drogi i swietnie trzyma w zakretach moim zdaniem idealny kompromis miedzy komfortem a sztywnoscia...
Cristoforo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 wie ktos moze czy mozna zastosowac do blisteina b6 sprezyny ale o mniejszym skoku tak aby obnizyć ok 3-4cm ?
nike21 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 amortyzator powinien byc dobrany do sprezyny... jak dasz nizsze sprezyny to amortyzator moze nie pracowac w swoim odpowiednim zakresie przez co auto moze sie wychylac w zakretach lub zle tlumic nierownosci drogi...
adadur Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Cristoforo sprawdź czy nie masz na naklejce z kodami oznaczenia 1BE - w tym przypadku autko już jest fabrycznie obnizone. Jak masz standardowe 1BA to skłaniał bym się do kpl. Bilsteina z uwagi na uznana markę rozsądną cenę jak i ewentualnie bezproblemowe dojśce do części zamiennych.
Cristoforo Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2008 Cristoforo sprawdź czy nie masz na naklejce z kodami oznaczenia 1BE - w tym przypadku autko już jest fabrycznie obnizone. Jak masz standardowe 1BA to skłaniał bym się do kpl. Bilsteina z uwagi na uznana markę rozsądną cenę jak i ewentualnie bezproblemowe dojśce do części zamiennych. nie mam takiego oznaczenie w poprzedniej miałem b8 i sprezyny np. firmy vogland moga byc twarde ale znosne b6 to seria ale o charakterystyce sportowej i parametrach tylko jakie sprezyny? jedni mówia max do b6 3cm a jeszcze inni 4cm ale wszcyscy zgodni nie progresywne i badz tu madry
nike21 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 a dlaczego nie progresywne?? ja wlasnie takie mam i uwazam ze zaleta jest to iz sprezyna wraz ze wzrostem ugiecia robi sie twardsza...
Cristoforo Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2008 a dlaczego nie progresywne?? ja wlasnie takie mam i uwazam ze zaleta jest to iz sprezyna wraz ze wzrostem ugiecia robi sie twardsza... nie wiem dlaczego to podpowiedzi w firmach gdzie sprzedaja zawieszenia ja zastanawiałem sie nad gwintem ale raczej rezygnuje bo nie wykorzystam jego mozliwosci wiec zostaje b8 i tylko wybór sprezyn do -4cm b6 do -3cm ale tu są podzielone zdania bo przy b6 nie powinno sie zminiać charakterysyki pracy amorka
nike21 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 ja mam gwinty KW tylko z regulacja wysokosci i wykozystuje to... na zime wyzej na lato nizej jakies 2-3 cm i nie trzeba sie bawic w zmiane sprezyn... a zima lepiej jak jest wyzej bo nigdy nie wiesz na co trafisz na drodze...
rav Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Witam Jeśli chodzi o bardzo dobre zawieszenia to proponuję proflex - w pełn regulowalne zawieszenie na każdy rodzaj naiwrzchni, bardzo często stosowane w autach rajdowych lub wyścigowych lecz po dość wysokiej cenie . A tak zupełnie do jazdy ulicznej wystarczy BILSTEIN choć jest dość twardy i mało komfortowy. Ale wiadomo coś za coś. W moim aucie zamierzam zamontować BILSTEIN'y na grubej "sztycy" w pełni regenerowalne np. w warszawskiej firmie ZERKPOL. Mam znajomego co sprowadza je z Niemiac po dobrej cenie i z dość długą gwarancją . :> Gdyby ktoś był zainteresowany tym rodzajem amortyzatorów w większej ilości jestem w stnia załatwić oryginały po dość atrakcyjnej cenie. W poprzednim aucie jeździłem na tych amortyzatorach, i bardzo mi się podobały. _________________ Pozdrawiam Rafał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się