danielzet Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Witam, Bardzo proszę o pomoc w analizie logów Audi A4 B7, silnik BRD 170KM. Aktualny przebieg auta 250tys, auto seryjne. Miałem kilka przypadków kiedy auto wpadało w tryb awaryjny na autostradzie. Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach). Auto jest też trochę mułowate (szczególnie w niskich obrotach), wyżej zbiera się już lepiej. Zrobiłem logi dynamiczne, statyczne i BS grup 001, 003, 004, 008, 010, 011, 013 Logi: http://vaglog.pl/log_274046.html- grupa 011 http://vaglog.pl/log_274047.html- grupa 001 http://vaglog.pl/log_274048.html- grupa 003 http://vaglog.pl/log_274049.html- grupa 004 http://vaglog.pl/log_274067.html- grupa 008 http://vaglog.pl/log_274068.html- grupa 010 http://vaglog.pl/log_274069.html- grupa 013 Poniżej wklejam też błędy jakie znalazłem w sterowniku silnika. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BRD.clb Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9973 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 72133 136 80548 VCID: 74E73A5B174EF4B8343 2 Faults Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 2 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2336 /min Torque: 168.0 Nm Speed: 126.0 km/h 54.99 % Voltage: 14.01 V Pressure: 1704.0 mbar Pressure: 2087.4 mbar 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 39 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2112 /min Torque: 232.0 Nm Speed: 114.0 km/h 64.74 % Voltage: 14.13 V Pressure: 1917.0 mbar Pressure: 1533.6 mbar Czy mógłby ktoś pomóc? Nie wiem czy problem jest po stronie turbiny czy może coś innego jeszcze nie działa jak powinno.Będę bardzoy wdzięczny za fachową poradę Witam, Bardzo proszę o pomoc w analizie logów Audi A4 B7, silnik BRD 170KM. Aktualny przebieg auta 250tys, auto seryjne. Miałem kilka przypadków kiedy auto wpadało w tryb awaryjny na autostradzie. Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach). Auto jest też trochę mułowate (szczególnie w niskich obrotach), wyżej zbiera się już lepiej. Zrobiłem logi dynamiczne, statyczne i BS grup 001, 003, 004, 008, 010, 011, 013 Logi: http://vaglog.pl/log_274046.html- grupa 011 http://vaglog.pl/log_274047.html- grupa 001 http://vaglog.pl/log_274048.html- grupa 003 http://vaglog.pl/log_274049.html- grupa 004 http://vaglog.pl/log_274067.html- grupa 008 http://vaglog.pl/log_274068.html- grupa 010 http://vaglog.pl/log_274069.html- grupa 013 Poniżej wklejam też błędy jakie znalazłem w sterowniku silnika. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BRD.clb Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9973 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 72133 136 80548 VCID: 74E73A5B174EF4B8343 2 Faults Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 2 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2336 /min Torque: 168.0 Nm Speed: 126.0 km/h 54.99 % Voltage: 14.01 V Pressure: 1704.0 mbar Pressure: 2087.4 mbar 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 39 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2112 /min Torque: 232.0 Nm Speed: 114.0 km/h 64.74 % Voltage: 14.13 V Pressure: 1917.0 mbar Pressure: 1533.6 mbar Czy mógłby ktoś pomóc? Nie wiem czy problem jest po stronie turbiny czy może coś innego jeszcze nie działa jak powinno.Będę bardzoy wdzięczny za fachową poradę Witam, Bardzo proszę o pomoc w analizie logów Audi A4 B7, silnik BRD 170KM. Aktualny przebieg auta 250tys, auto seryjne. Miałem kilka przypadków kiedy auto wpadało w tryb awaryjny na autostradzie. Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach). Auto jest też trochę mułowate (szczególnie w niskich obrotach), wyżej zbiera się już lepiej. Zrobiłem logi dynamiczne, statyczne i BS grup 001, 003, 004, 008, 010, 011, 013 Logi: http://vaglog.pl/log_274046.html- grupa 011 http://vaglog.pl/log_274047.html- grupa 001 http://vaglog.pl/log_274048.html- grupa 003 http://vaglog.pl/log_274049.html- grupa 004 http://vaglog.pl/log_274067.html- grupa 008 http://vaglog.pl/log_274068.html- grupa 010 http://vaglog.pl/log_274069.html- grupa 013 Poniżej wklejam też błędy jakie znalazłem w sterowniku silnika. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BRD.clb Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9973 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 72133 136 80548 VCID: 74E73A5B174EF4B8343 2 Faults Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 2 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2336 /min Torque: 168.0 Nm Speed: 126.0 km/h 54.99 % Voltage: 14.01 V Pressure: 1704.0 mbar Pressure: 2087.4 mbar 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 39 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2112 /min Torque: 232.0 Nm Speed: 114.0 km/h 64.74 % Voltage: 14.13 V Pressure: 1917.0 mbar Pressure: 1533.6 mbar Czy mógłby ktoś pomóc? Nie wiem czy problem jest po stronie turbiny czy może coś innego jeszcze nie działa jak powinno.Będę bardzoy wdzięczny za fachową poradę Panowie/ Koledzy, Bardzo proszę o pomoc. Auto nie zachowuje się normalnie, na pewno można coś wyczytać z logów. Nie do końca się na tym znam, a nie chce pchać się w niepotrzebne koszty. Z góry bardzo dziękuję.
adrian242424 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach). Czy dźwięk słychać, na postoju po przegazowaniu? U znajomego też coś dzwoniło po przegazowaniu na średnich obrotach okazało się, że pompa wody. Dźwięk dobiegał z okolicy rozrządu/napędu osprzetu.Co do błędów to jest problem z regulacją ciśnienia, zawór N75 do sprawdzenia i czujnik doładowania G13, do tego sprawdź wszystkie wężyki od podcisnienia i czy nie ma nigdzie dziury w dolocie. Więcej w linkach: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez adrian242424
danielzet Opublikowano 1 Września 2016 Autor Opublikowano 1 Września 2016 Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach).Czy dźwięk słychać, na postoju po przegazowaniu? U znajomego też coś dzwoniło po przegazowaniu na średnich obrotach okazało się, że pompa wody. Dźwięk dobiegał z okolicy rozrządu/napędu osprzetu.Co do błędów to jest problem z regulacją ciśnienia, zawór N75 do sprawdzenia i czujnik doładowania G13, do tego sprawdź wszystkie wężyki od podcisnienia i czy nie ma nigdzie dziury w dolocie. Więcej w linkach: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 Dzięki wielkie za odpowiedź. Na postoju na wolnych obrotach auto chodzi równo, bez żadnych dźwięków. Po przegazowaniu delikatne szumy i ciche "szuranie". Martwią mnie trochę logi (szczególnie grupa 011). Trochę dziwnie to wygląda. W sobotę posprawdzam wszystkie połączenia. Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach).Czy dźwięk słychać, na postoju po przegazowaniu? U znajomego też coś dzwoniło po przegazowaniu na średnich obrotach okazało się, że pompa wody. Dźwięk dobiegał z okolicy rozrządu/napędu osprzetu.Co do błędów to jest problem z regulacją ciśnienia, zawór N75 do sprawdzenia i czujnik doładowania G13, do tego sprawdź wszystkie wężyki od podcisnienia i czy nie ma nigdzie dziury w dolocie. Więcej w linkach: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 Dzięki wielkie za odpowiedź. Na postoju na wolnych obrotach auto chodzi równo, bez żadnych dźwięków. Po przegazowaniu delikatne szumy i ciche "szuranie". Martwią mnie trochę logi (szczególnie grupa 011). Trochę dziwnie to wygląda. W sobotę posprawdzam wszystkie połączenia. Koledzy Fachowcy, Bardzo proszę o pomoc w analizie logów. Auto nie chodzi jak trzeba, a chciałbym doprowadzić je do porządku. Z góry dziękuję za pomoc.
Musashi Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Sprawdz czy sztanga turbiny sie nie zacina, sprobuj nia recznie ruszac. logi sa prawidlowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się