Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Prośba o analizę logów A4 B7 BRD - seryjne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,
Bardzo proszę o pomoc w analizie logów Audi A4 B7, silnik BRD 170KM. Aktualny przebieg auta 250tys, auto seryjne.
Miałem kilka przypadków kiedy auto wpadało w tryb awaryjny na autostradzie.
Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach).
Auto jest też trochę mułowate (szczególnie w niskich obrotach), wyżej zbiera się już lepiej.
Zrobiłem logi dynamiczne, statyczne i BS grup 001, 003, 004, 008, 010, 011, 013
Logi:
Poniżej wklejam też błędy jakie znalazłem w sterowniku silnika.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BRD.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9973
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 72133 136 80548
VCID: 74E73A5B174EF4B8343
2 Faults Found:
000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 2
Reset counter: 40
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2336 /min
Torque: 168.0 Nm
Speed: 126.0 km/h
54.99 %
Voltage: 14.01 V
Pressure: 1704.0 mbar
Pressure: 2087.4 mbar
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 39
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2112 /min
Torque: 232.0 Nm
Speed: 114.0 km/h
64.74 %
Voltage: 14.13 V
Pressure: 1917.0 mbar
Pressure: 1533.6 mbar

Czy mógłby ktoś pomóc? Nie wiem czy problem jest po stronie turbiny czy może coś innego jeszcze nie działa jak powinno.
Będę bardzoy wdzięczny za fachową poradę
Witam,
Bardzo proszę o pomoc w analizie logów Audi A4 B7, silnik BRD 170KM. Aktualny przebieg auta 250tys, auto seryjne.
Miałem kilka przypadków kiedy auto wpadało w tryb awaryjny na autostradzie.
Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach).
Auto jest też trochę mułowate (szczególnie w niskich obrotach), wyżej zbiera się już lepiej.
Zrobiłem logi dynamiczne, statyczne i BS grup 001, 003, 004, 008, 010, 011, 013
Logi:
Poniżej wklejam też błędy jakie znalazłem w sterowniku silnika.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BRD.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9973
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 72133 136 80548
VCID: 74E73A5B174EF4B8343
2 Faults Found:
000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 2
Reset counter: 40
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2336 /min
Torque: 168.0 Nm
Speed: 126.0 km/h
54.99 %
Voltage: 14.01 V
Pressure: 1704.0 mbar
Pressure: 2087.4 mbar
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 39
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2112 /min
Torque: 232.0 Nm
Speed: 114.0 km/h
64.74 %
Voltage: 14.13 V
Pressure: 1917.0 mbar
Pressure: 1533.6 mbar

Czy mógłby ktoś pomóc? Nie wiem czy problem jest po stronie turbiny czy może coś innego jeszcze nie działa jak powinno.
Będę bardzoy wdzięczny za fachową poradę
Witam,
Bardzo proszę o pomoc w analizie logów Audi A4 B7, silnik BRD 170KM. Aktualny przebieg auta 250tys, auto seryjne.
Miałem kilka przypadków kiedy auto wpadało w tryb awaryjny na autostradzie.
Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach).
Auto jest też trochę mułowate (szczególnie w niskich obrotach), wyżej zbiera się już lepiej.
Zrobiłem logi dynamiczne, statyczne i BS grup 001, 003, 004, 008, 010, 011, 013
Logi:
Poniżej wklejam też błędy jakie znalazłem w sterowniku silnika.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BRD.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9973
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 72133 136 80548
VCID: 74E73A5B174EF4B8343
2 Faults Found:
000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 2
Reset counter: 40
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2336 /min
Torque: 168.0 Nm
Speed: 126.0 km/h
54.99 %
Voltage: 14.01 V
Pressure: 1704.0 mbar
Pressure: 2087.4 mbar
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 39
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2112 /min
Torque: 232.0 Nm
Speed: 114.0 km/h
64.74 %
Voltage: 14.13 V
Pressure: 1917.0 mbar
Pressure: 1533.6 mbar

Czy mógłby ktoś pomóc? Nie wiem czy problem jest po stronie turbiny czy może coś innego jeszcze nie działa jak powinno.
Będę bardzoy wdzięczny za fachową poradę

Panowie/ Koledzy,

Bardzo proszę o pomoc.

Auto nie zachowuje się normalnie, na pewno można coś wyczytać z logów.

Nie do końca się na tym znam, a nie chce pchać się w niepotrzebne koszty.

Z góry bardzo dziękuję.

Opublikowano (edytowane)

Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach).

Czy dźwięk słychać, na postoju po przegazowaniu? U znajomego też coś dzwoniło po przegazowaniu na średnich obrotach okazało się, że pompa wody. Dźwięk dobiegał z okolicy rozrządu/napędu osprzetu.

Co do błędów to jest problem z regulacją ciśnienia, zawór N75 do sprawdzenia i czujnik doładowania G13, do tego sprawdź wszystkie wężyki od podcisnienia i czy nie ma nigdzie dziury w dolocie. Więcej w linkach:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665

Edytowane przez adrian242424
Opublikowano

Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach).

Czy dźwięk słychać, na postoju po przegazowaniu? U znajomego też coś dzwoniło po przegazowaniu na średnich obrotach okazało się, że pompa wody. Dźwięk dobiegał z okolicy rozrządu/napędu osprzetu.

Co do błędów to jest problem z regulacją ciśnienia, zawór N75 do sprawdzenia i czujnik doładowania G13, do tego sprawdź wszystkie wężyki od podcisnienia i czy nie ma nigdzie dziury w dolocie. Więcej w linkach:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665

Dzięki wielkie za odpowiedź.

Na postoju na wolnych obrotach auto chodzi równo, bez żadnych dźwięków.

Po przegazowaniu delikatne szumy i ciche "szuranie".

Martwią mnie trochę logi (szczególnie grupa 011).

Trochę dziwnie to wygląda.

W sobotę posprawdzam wszystkie połączenia.

Dodatkowo słychać dziwne dźwięki - jakby szuranie, dzwonienie itp (najczęściej przy zmianie biegów lub przy niskich obrotach).

Czy dźwięk słychać, na postoju po przegazowaniu? U znajomego też coś dzwoniło po przegazowaniu na średnich obrotach okazało się, że pompa wody. Dźwięk dobiegał z okolicy rozrządu/napędu osprzetu.

Co do błędów to jest problem z regulacją ciśnienia, zawór N75 do sprawdzenia i czujnik doładowania G13, do tego sprawdź wszystkie wężyki od podcisnienia i czy nie ma nigdzie dziury w dolocie. Więcej w linkach:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665

Dzięki wielkie za odpowiedź.

Na postoju na wolnych obrotach auto chodzi równo, bez żadnych dźwięków.

Po przegazowaniu delikatne szumy i ciche "szuranie".

Martwią mnie trochę logi (szczególnie grupa 011).

Trochę dziwnie to wygląda.

W sobotę posprawdzam wszystkie połączenia.

Koledzy Fachowcy,

Bardzo proszę o pomoc w analizie logów.

Auto nie chodzi jak trzeba, a chciałbym doprowadzić je do porządku.

Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Sprawdz czy sztanga turbiny sie nie zacina, sprobuj nia recznie ruszac.

logi sa prawidlowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...