arson15 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Witam Mam mianowicie problem z B6 2,5. Po wymianie rozrządu jakieś 17tys km temu wszystko było OK. W sobotę podczas jazdy uszkodziła się pompa wody. Po wymianie pompy na nową auto ma specyficzny klekot, na zimnym jest to bardzo słyszalne na ciepłym silniku również chociaż czasami zanika. Przed uszkodzeniem pompy wody nie było tego klekotania. Auto normalnie zapala na zimnym jak i na cieplym silniku, nie stracilo na mocy. Jesli mogę prosić o sugestie co ciekawego te logi podaja to będę wdzięczny. Grupa 000 statycznie Grupa 004 statycznie Grupa 004 BS Grupa 004 dynamicznie
przemik Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Rozgrzej fure do 90* i ponownie zaloguj 004 BS i 004 stat dorzuc do tego 007 stat oraz 013 i 014 stat Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się