Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Złe wskazania poziomu lpg.


ARTek/_/\_\

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W moim Audi a4 b5 1.8 mam zainstalowany nie tak dawno gaz (jakies 2 mc-e). Problem jest taki ze kostka która jest w kabinie z diodami panującymi poziom lpg źle działa, tzn. Niezależnie od ilości lpg w zbiorniku, świecą się wszystkie diody,a dopiero jak w zbiorniku jest totalna pustka to zaczyna piszczeć i mrygac czerwona dioda. Dodam że na wskaźniku przy butli na zaworze wskazówka tez pracuje źle. Albo tylko pełny zbiornik albo tylko pusty (zależnie od ułożenia tego wskaźnika bo jest na magnes) Nie mam pojęcia co zrobić aby to zaczęło dobrze działać. A, no i przy tankowaniu zawór nie odbija.

Z góry dzięki za pomoc ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jak masz gaz od 2 mcy to leć do gazownika co to zakładał i niech naprawiają bo masz coś nie tak ze wskaźnikiem na butli dlatego też nie masz prawidłowego wskazywania w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany zawor w butli . Nie odbija ci . Ja bym bal tankować bo może do tragedii. Po to wymyślili żeby stopień napełnienia wynosił 80 %. Nie wiem czy we wszystkich butlach Ale ja miałem tyle napisane w papierach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle skalibrowany masz wskaźnik, nie wiem jakiej firmy masz sterownik, ale ja jak u siebie założyłem Staga to przy pierwszym pełnym tankowaniu musiałem skalibrować wskaźnik lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Do wymiany zawor w butli . Nie odbija ci . Ja bym bal tankować bo może do tragedii. Po to wymyślili żeby stopień napełnienia wynosił 80 %. Nie wiem czy we wszystkich butlach Ale ja miałem tyle napisane w papierach

Raczej we wszystkich butlach jest stopień 80%, aczkolwiek słyszałem od niektórych monterów, że oni w swoich prywatnych autach mocno podginają pływak, żeby wchodziło znacznie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz źle skonfigurowany wskaźnik ilości gazu w konfiguracji w software sterownika lub zwarcie na kablach albo uszkodzony od nowości wskaźnik (90% wskaźników montowanych w Polsce to turecka produkcja - resztę dopowiedz sobie sam). Piszczenie i mruganie przełącznika nie zależy od poziomu gazu w butli tylko od jego ciśnienia. Czyli po prostu jak kończy się gaz w butli to spada ciśnienie czyli dla sterownika LPG jest to sygnał do przełączenia na zasilanie benzyną bo skończył się gaz. Piszczenie jest po to aby kierowca miał świadomość tego że nastąpiła zmiana zasilania z LPG na benzynę. Co do zaworu odcinającego 80% to czy tankujesz na różnych stacjach czy na jednej? Jeśli na jednej to spróbuj na innej i jeśli dalej nie odcina to grzej do warsztatu który montował Ci instalację i reklamuj jedno i drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do tematu skoro jest temat wskaźnika LPG.

Ma ktoś instalację LPG KME NEVO lub inną KME i potrafi skonfigurować wskaźnik przez komputer lub jakoś ręcznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Butle mam 55L wiec wiem mniej więcej ile to 80% gdy tankuje. Poza tym rozmawiałem z gościem ze stacji paliw kiedyś który mówił ze pompa w dystrybutorze nie jest w stanie nabić wiele więcej. A zawór nie odbija na żadnej stacji. Musiałem po prostu ze może da się to samemu jakoś skalibrowac, bo warsztat gdzie zakładałem instalacje jest 300km stąd, w miejscowości skąd pochodzęi nie jestem tam często ;-) ale chyba musze się jednak wybrać. Ogólnie to wszystko nie jest uciążliwe szczególnie i nie przeszkadza mi w użytkowaniu auta bo i tak przede wszystkim patrze na Tripa bo wiem ile mi pali i ile przyjadę na zbiorniku. Jednakże zawsze to lepiej jak wszystko wiedziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostkę powiem, że mi normalnie odbija na naszych dużych stacjach, ale byłem teraz za granicą i w większości przypadków nie chciało mi tam odbijać, ciekawe z czego to wynika :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko wszystkim :)

http://ifotos.pl/z/arersse- od czego zależy reset sterownika LPG? Wkleiłem zdjęcie ze swojej instalacji, ilość resetów 224..

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...