zibun Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) hej mam problem z audi mianowicie nie mam mocy dołu.. auto zaczyna jechać od 2800ob. zero błędów dolot szczelny spalanie 16l przy delikatnej jeździe porobiłem troche logów proszę o analizę i pomoc DYNAMICZNE:Grupa 011, 004: http://vaglog.pl/log_274635.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_274636.htmlGrupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_274629.htmlGrupa 001, 003, 008: http://vaglog.pl/log_274630.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_274631.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_274632.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_274633.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_274634.htmlGrupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_274628.html Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez zibun
Homiczek Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 no ma problem z powietrzem. turbo jakby wolno wstawało albo dziura w dolocie - ale ponoć sprawdzony. zdejmij obudowę silnika, turbo masz na wierzchu i zobacz jak działa sterowanie turbo - powinno być w Basic Settings 11. możesz loga z tego też wrzucić przepływka też coś jakby mało pokazywała, ale to może wynikać jedno z drugiego. na początek sprawdź sterowanie turbo - ruchy regulacji sztangi - na forum jest dużo o tym może podciśnienia sterujące ? - nie pamiętam jakie tutaj jest sterowanie turbo...
zibun Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2016 turbo po regeneracji i ustawieniu sterownika. w tym silniku sterownik steruje turbina,nie podciśnienie.. no ma problem z powietrzem. turbo jakby wolno wstawało albo dziura w dolocie - ale ponoć sprawdzony. zdejmij obudowę silnika, turbo masz na wierzchu i zobacz jak działa sterowanie turbo - powinno być w Basic Settings 11. możesz loga z tego też wrzucić przepływka też coś jakby mało pokazywała, ale to może wynikać jedno z drugiego. na początek sprawdź sterowanie turbo - ruchy regulacji sztangi - na forum jest dużo o tym może podciśnienia sterujące ? - nie pamiętam jakie tutaj jest sterowanie turbo...
Homiczek Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 tak czy inaczej nie trudno to wzrokiem skontrolować, skoro auto dalej tak chodzi.... bo zawsze jest szansa że ktoś coś zrypał
zibun Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2016 tak czy inaczej nie trudno to wzrokiem skontrolować, skoro auto dalej tak chodzi.... bo zawsze jest szansa że ktoś coś zrypał zmienna geometria chodzi ok. ja stawiam na paliwo (wtryski,pompa) muszę to jeszcze przejrzeć
Homiczek Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 czasem takie rzeczy sie dzieją, jak się egr/kolektor ssący zapcha sadzą. ciśnienie na CR doszło do 1600 barów, tyle że coś wolno - choć nie mam wytycznych jak w tym silniku to jest wymagane
zibun Opublikowano 10 Września 2016 Autor Opublikowano 10 Września 2016 czasem takie rzeczy sie dzieją, jak się egr/kolektor ssący zapcha sadzą. ciśnienie na CR doszło do 1600 barów, tyle że coś wolno - choć nie mam wytycznych jak w tym silniku to jest wymagane Egr i kolektory wyczyszczone... ciśnienie paliwa coś jest za słabe z dołu,moze to pompa paliwa lob wtryski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się