ExeQtoR Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Witajcie, Jakieś 2-3 tygodnie temu zamontowałem tulejkę kątową Fi2mm, aby usunąć błąd Kata (jest downpipe). Efekt mizerny... nadal błąd Check'a powraca. Powstały problemy od tego czasu: Zachowanie: Dziwne falowanie biegu jałowego(jakby falował poniżej -50 do -150 obrotów) - po zgaszeniu, problemy z odpaleniem - pokręcił z 4-5 razy za czym zapalił i to ledwo ledwo... 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected P0507 - 001 - Upper Limited Exceeded - Intermittent Zachowanie: Ja mu w gaz a on nie chce iść... odpuszczam, nagle idzie(1s), potem jakby się dusił(2-3s), ale nie zgaśnie. Błędy na kompie: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal Pytanie zasadnicze, czy 2 sonda lambda rzeczywiście nie ma wpływy na działanie silnika? Bo odkąd odsunąłem ją tą tulejką, to dzieją się dziwne rzeczy i nie wiele osób w googlu miało takie błędy .... Korekty też się zwiększyły i to o 10%, co jest dość dziwne... Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez ExeQtoR
czechcu Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) bardziej jakaś nieszczelność, może adaptacja przepustnicy by pomogła.. a pierwszej sondy nie ruszałeś czasami? Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez czechcu
ExeQtoR Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Pierwsza sonda nie ruszana od 10tyś km - była prewencyjnie wymieniona na nową z Boscha. Adaptacji przepustnicy nie robiłem - masz jakiś namiar jak to zrobić? Nadal pozostaje pytanie, czy 2 sonda może brać udział w sterowaniu silnikiem na PB i na LPG ? Dorzucam logi na (PB95 lub LPG, po przełączeniu, dopiero kasacja błędów - nawet jak ich nie było i dopiero robione logi): PB95: http://vaglog.pl/log_275346.html LPG: http://vaglog.pl/log_275347.html Dziwna sprawa, wygląda tak jakby zalewało na LPG, wcześniej tak nie było... co skłania mnie do wyrzucenia tej tulejki, może moja instalacja LPG korzysta z 2 sondy? Pomijam fakt, że PB95 też wymaga prawidłowej korekcji i cofa zapłony, ale tym chciałbym zająć się dopiero za jakiś czas - zbieram kasę na nowe (większe) wtryski i program... Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez ExeQtoR
czechcu Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) 12 stopni cofania to praktycznie stan zapalny więc musisz się najpierw tym zainteresować na PB. Pompa nie buczy? sprawdź ciśnienie paliwa przy bucie bo słabo to wygląda... jaki przebieg? jak coś to wtryski od bexa posiadam na zbycie ale zanim się udasz na program to cofanie na serri powinno być 0.0, uzupełni logi o 002+118 Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez czechcu
ExeQtoR Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Prawda jest taka że moje PB95 to leżak magazynowy z 1,5 roku... więc już nie ma 95 oktanów... i głównie jeżdżę na LPG a PB to na odpalenie i do zagrzania - za 80L się leżak skończy ;=] Pompa nowa z ASO - akcja serwisowa ok 30tyś km temu. przebieg 280tyś. Jak sprawdzić ciśnienie paliwa - który kanał na VAGu ? na PB95 jest ubogo, bo ma dołożonego drugiego Coolera, a program tego nie uwzględnia.
czechcu Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 dla samego coolera nie musisz specjalnie robić korekty softu powinno być ok. Ciśnienie sprawdzasz wpinając się w listwę paliwową (wężyk + manometr do 6 bar starczy) Ale sprawdzenie szczelności dolotu też obowiązkowo. przyjrzałem się i widzę że ty już masz jakiś program ale turbo nie do końca chce to ogarnąć więc zacznij od sprawdzenia szczelności albo ten program kupowaty
ExeQtoR Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 turbo ogarnia... porównaj LPG i PB... widać że na LPG dłużej trzyma, do momentu aż na LPG zaczyna cofać zapłony, a jak na PB wcześniej cofa to i turbina mniej daje - patrz na kolumnę ciśnienia zadanego - na LPG i PB powinna być taka sama, a tam są różnice(np. ok 5600rpm), prawie 0,3 różnicy na programie... A turbina trzyma to co program zadaje. Początek wiem że ucieka, bo kurcze musze splanować kolektor wylotowy - jest wygięty bo kat był zabity i dlatego - turbina po regeneracji od 10tyś km. Podtrzymuję pytanie o 2 sondę ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się