renegat207 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Proszę o analize logów silnika audi A3 ASZ.Dodam,że czyściłem turbine, wymieniałem i ustawiłem pompowtryski i dalej to samo.Auto strasznie kopci podczas przyspieszania i szarpie.Na wolnych obrotach też silnikiem telepie tak jakby miał drgawki.Zrobiłem dziś na zimnym silniku pomiar sprężania i na wszystkich cylindrach około 29 bar więc wszystko wydaje się ok.Oto logi.http://vaglog.pl/log_275550.htmlhttp://vaglog.pl/log_275551.htmlhttp://vaglog.pl/log_275552.htmlhttp://vaglog.pl/log_275553.htmlJeśli coś źle zrobiłem to mnie poprawcie dodam ,że walcze z tym od kilku dni i nie mogę dojść o co chodzi.Silnik ma już przejechane 40000 tys ale do tej pory nie było z nim problemu.Dodatkowo kanał 130.14 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H-0.16 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H0.00 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H0.33 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/Hi 2332.0 (no units) 70.0 (no units) 48.0 (no units) 46.0 (no units)Pompa vacum zmieniona na Boscha, EGR czysty, gruszka turbiny nowa bo stara była nieszczelna, filtr paliwa nowy KNEHT, kolektor ssący wyczyszczony.Dwumas ma 100 tys. od ost. wymiany.Auto jest po delikatnym sofcie na około 145 KM i od tego czasu przejechane 80 tys. Już nie mam pomysłów pozostało mi sprawdzenie pompy tandemowej i podmiana przepływki. Dodam,że parametry przepływomierza na biegu jałowym są niby ok czyli wartość MAF zadana jest bliska otrzymanej ale jak postoi tak powyżej 1 min. to ta wartość znacząco zaczyna odbiegać z około 250 na 450. Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez renegat207
ciahciah Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 wymieniałeś czy tylko zamieniałeś miejscami pompowtryski? podmień drugi pompowtrysk i zrób 023
renegat207 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 wymieniałeś czy tylko zamieniałeś miejscami pompowtryski? podmień drugi pompowtrysk i zrób 023 Zamieniałem miejscami był jeden pompowtrysk uszkodzony, BIP-y rosły proporcjonalnie do obrotów silnika. Do tego główną przyczyną był wytarty wałek rozrządu szczególnie jedna krzywka , która przetarła szklankę popychacza prawie na wylot. Temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się