Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzęsie na 3,4,5,6 biegu przy przyśpieszaniu - półosie? coś innego?


lukone

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, problem jest następujący:

- samochód to A4 B6 Avant 2.5 TDI 163 KM FWD

Objawy:

- trzęsie podczas przyśpieszania ale czuć to dopiero na 3 biegu i wyższych (na 1 i 2 biegu brak takich objawów)

- po wciśnięciu sprzęgła lub jeździe na luzie z górki nie czuć żadnych wstrząsów

- również dość mocno trzęsie się lewarek zmiany biegów

Wskazówki:

- brak błędów na kompie

- koła wyważone, proste

- opony założone nowe i nadal to samo

- wszystkie wtryski w VCDS w normie

- koło dwumasowe wymienione około 9 miesięcy temu na nowe wraz ze sprzęgłem (LUK)

- obie poduszki pod silnikiem wymienione na nowe oryginalne z ASO (dopiero 2.000 km zrobiłem na nich)

- poduszka pod skrzynią wymieniona razem z wymianą koła dwumasowego czyli około 9 miesięcy temu (LEMFORDER)

Czy macie jakiś pomysł co to może być?

Mam kabelek więc jak trzeba będzie sprawdzić jakieś bloki pomiarowe to dajcie znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda na przeguby wewnętrzne

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, mechanik sprawdzal przeguby i niby wsztko jest ok, u mnie najgorzej jest na 5 biegu

sam juz nie wiem co moze byc problemem, bylem pewien ze to wina przegubow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie luz przy flanszach skrzyni. U mnie mają duży Luz i powodują drgania całego nadwozia. Półosie wymieniałem już 3 razy i okazało się że niepotrzebnie.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie luz przy flanszach skrzyni. U mnie mają duży Luz i powodują drgania całego nadwozia. Półosie wymieniałem już 3 razy i okazało się że niepotrzebnie.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Da sie zniwelować luz na flanszach czy tylko nowa skrzynia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie luz przy flanszach skrzyni. U mnie mają duży Luz i powodują drgania całego nadwozia. Półosie wymieniałem już 3 razy i okazało się że niepotrzebnie.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Da sie zniwelować luz na flanszach czy tylko nowa skrzynia?

Da się wymieniając łożyska, które są dostepne tylko w ASO. Ja mam dylemat czy iść w używke z BRD czy naprawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem skrzynie HCK właśnie z brd i nie sprawiała żadnych problemów.

Teraz mam TIPa ale chyba przejde na manual 6gang

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany - wymieniłem całe półosie na nowe firmy SKF i wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...