heseam Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Witam, mam taki problem, jakieś 3 miesiące temu kupiłem owe autko, auto stało 5 lat było tylko przepalane, auto nie miało mocy, aktualnie samochód jeździ i jest już dużo lepiej ale nadal to nie jest to. turbo wstaje dopiero około 3.5tyś obrotów, np jadac na 3biegu przy 2tyś obrotów i wciskając gaz w podłogę auto ma muła aż dokula sie do tych ok 3.5tyś wtedy czuć doładowanie i ciągnie juz fajnie do końca spokojnie rozpędzając sie do 180 na 3 biegu w dość ładnym czasie. w aucie wymienione świece, olej, wszystkie filtry (wszystko przed pierwszym odpaleniem) później zaczęły sie schody z mocą, w aucie rozpadła sie turbina, także regeneracja, ale mocy dalej brak, później nowy przepływomierz bo stary był padnięty, pomogło troszkę bo auto płynniej przyspieszało ale jak na 1.8 a nie 1.8t. potem DV i n75 i dalej nic. sprawdzałem szczelność dolotu i też ok, (zostały mi tylko do sprawdzenia cienkie wężyki co z kolektora wychodzą) diagnoza padła na katalizator. bo wydech był aż czerwony. kata wykręciłem i okazało ze faktycznie to on sie rozpadł, kawałek sie wbił w rure za katem i zatkał całkowicie przepływ spalin. także kat wypatroszony, na kompie żadnych błędów, auto ożyło tak jak wspomniałem wcześniej, ale za późno wstaje, chyba ze jestem przewrażliwiony i tak ma byc, ale ruszając spod świateł na 1 biegu dopiero przy 4tyś obrotów czuje ten moment i wbija w fotel, tym bardziej ze auto zrobione na 190PS jeszcze w niemczech w ABT (mam na to papiery od poprzedniego właściciela) może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł bo mi juz poprostu odechciało sie gdybania, LOGI narazie niamam jak zrobic bo mam kabel który działa tylko z polskim vagiem i chyba vwtool. pozdrawiam
mayday2001 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Mam podobnie tez ma muła do 3,5tyś. to chyba nie jest normalne ?(mowa o benzynie ) Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez mayday2001
heseam Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2016 no raczej nie jest normalne, bo jechałem kiedyś jako pasażer a3 1.8t 180 i kolega jechal spokojnie tak do 3tys a caly czas gniotlo, przy kazdej zmianie biegu. może ktoś coś ? ;] Naprawde nikt niema żadnego pomysłu?? moze jest ktos z śląska co by mi na to zerknął
Pij1973 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) N75 nowy założyłeś? U mnie taki problem był spowodowany N75, założyłem używkę i się poprawiło. Innego pomysłu po wszystkim co zrobiłeś i sprawdziłeś nie mam. Ps. Przy ruszaniu bez 4 krpm audi nie jest rakietą, ale turbo powinno wstawać o dobre 1000 obrotów wcześniej. Ja też jestem na etapie zmiany turbiny, ale szukałem używki, bo wszyscy odradzali mi regenerację. A3 jest też 300 kg lżejsze... Edytowane 5 Września 2016 przez Pij1973
heseam Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) 300kg to raczej przesada:P raczej jakieś max 100kg (mowa tutaj o a4 b5 sedan) n75 to jedyne co mi zostało, kupie nowy bo niemam już pomysłu, a też miałeś takie objawy że pozno wstawało?? umnie przy 2tyś go słychac ale nie jedzie, zaś przy 3.5tyś juz sie ładnie odpycha Edytowane 6 Września 2016 przez heseam
Pij1973 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 300kg to raczej przesada:P raczej jakieś max 100kg (mowa tutaj o a4 b5 sedan) n75 to jedyne co mi zostało, kupie nowy bo niemam już pomysłu, a też miałeś takie objawy że pozno wstawało?? umnie przy 2tyś go słychac ale nie jedzie, zaś przy 3.5tyś juz sie ładnie odpycha Fakt, porównałem z avantem i to chyba z Q A co do N75 to właśnie taki miałem objaw, zero błędów i póżne wstawanie, własnie coś koło 3 tys. Po wymianie N75 (używanego) wstawało od 2 z kawałkiem.
heseam Opublikowano 7 Września 2016 Autor Opublikowano 7 Września 2016 nic sprawdze co mi szkodzi, dam znać co i jak
Pij1973 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 nic sprawdze co mi szkodzi, dam znać co i jak Koniecznie, czasami człowiek odpuści jakąś pierdołę a potem się okazuje że pomogło. Ja tak swoje auto kupiłem, kumpel kupił i zaczęło poszarpywać przy dodawaniu gazu i na lpg i na noPb. Wymienił wtryski, regulator ciśnienia, ECU podmieniał i jeszcze sporo innych rzeczy, a winny okazał się czujnik G31 przed IC i dawał błędne sygnały własnie na N75. Co fajniejsze drugi czujnik leżał sobie w bagażniku. "Naprawa" auta kosztowała więc mnie 0 zł i 5 minut roboty
opti Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 300kg to raczej przesada:P raczej jakieś max 100kg (mowa tutaj o a4 b5 sedan) n75 to jedyne co mi zostało, kupie nowy bo niemam już pomysłu, a też miałeś takie objawy że pozno wstawało?? umnie przy 2tyś go słychac ale nie jedzie, zaś przy 3.5tyś juz sie ładnie odpycha Fakt, porównałem z avantem i to chyba z Q A co do N75 to właśnie taki miałem objaw, zero błędów i póżne wstawanie, własnie coś koło 3 tys. Po wymianie N75 (używanego) wstawało od 2 z kawałkiem. Czy te "2 z kawałkiem" to bliżej 2 czy 3 ? bo u mnie też mam wrażenie, że od 3 dopiero "czuć"..... Błędów brak, sugerujesz,że n75 do wymiany ? hmm...
Pij1973 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 300kg to raczej przesada:P raczej jakieś max 100kg (mowa tutaj o a4 b5 sedan) n75 to jedyne co mi zostało, kupie nowy bo niemam już pomysłu, a też miałeś takie objawy że pozno wstawało?? umnie przy 2tyś go słychac ale nie jedzie, zaś przy 3.5tyś juz sie ładnie odpychaFakt, porównałem z avantem i to chyba z Q A co do N75 to właśnie taki miałem objaw, zero błędów i póżne wstawanie, własnie coś koło 3 tys. Po wymianie N75 (używanego) wstawało od 2 z kawałkiem. Czy te "2 z kawałkiem" to bliżej 2 czy 3 ? bo u mnie też mam wrażenie, że od 3 dopiero "czuć"..... Błędów brak, sugerujesz,że n75 do wymiany ? hmm...Powiedziałbym że 2,5 ale to może też kwestia softu?Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka
heseam Opublikowano 11 Września 2016 Autor Opublikowano 11 Września 2016 panowie kupilem n75 i dalej to samo, zalozylem nawet MBC i tez nic, ciagnie ekstra ale doperio od 3.5tys, załozyłem wskaznik i dopiero przy 3tys mam 0.4 bara zaś przy 4tys 0.9 bara, wczesniej sie nic nie dzieje po ponizej 3tys wskaznik nie drgnie
Pij1973 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 panowie kupilem n75 i dalej to samo, zalozylem nawet MBC i tez nic, ciagnie ekstra ale doperio od 3.5tys, załozyłem wskaznik i dopiero przy 3tys mam 0.4 bara zaś przy 4tys 0.9 bara, wczesniej sie nic nie dzieje po ponizej 3tys wskaznik nie drgnie A sztanga sterująca turbiną dobrze ustawiona? Kurde jak wszystko szczelne i posprawdzane to nie ma bata musi pompować...
heseam Opublikowano 13 Września 2016 Autor Opublikowano 13 Września 2016 Zauważyłem ze jak przetrzymam trochę na 2tys obrotów to turbo na pompuje i idzie odrazu, wczoraj byłem w trasie i budzik zamnkolem, i przy 160km/h auto nadal jest elastyczne i idzie,
Filip?ysy Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) U mnie jest to samo. Co prawda mam katalizator... Czyściłeś przepustnicę? Ja dopiero to zrobiłem i różnicę widać na pierwsze depnięcie gazu Edytowane 13 Września 2016 przez Filip?ysy
heseam Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 hmm mówisz?? ale ja sciagałem wąż od przepustnicy to wyglada ładnie, zadnego nagaru czy oleju
Filip?ysy Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Od tej strony moja też tak wyglądała od drugiej czarna. I nie sugeruj się, że po podniesieniu klapki też nic nie widzisz. To jest pół godziny roboty a efekty mogą być zadziwiające.Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Edytowane 14 Września 2016 przez Filip?ysy
heseam Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 dobra przekonałeś mnie jutro wyczyszczę i dam znać
Filip?ysy Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Eh, ja dzisiaj wstawiłem nową turbinę i trochę słabo. Od zera idzie jak dzik, nawet spoko. Ale jadąc 60-70 na 3 i wciskając gaz do końca nie czuć aby samochód jechał (no rozpędza sie wg licznika ) Moim zdaniem słabo (kolega, który jeździł paskiem 1.8t mówi, że od zera idą podobnie ale mój faktycznie mułowaty podczas jazdy). Świece były niedawno zmieniane na NGK, filtry tak samo, DV nowe ProPerfect, jedynie N75 nie jestem pewny. Pod akumulatorem działa - cyka Niestety do kompa nie podłączę bo jest złącze niesprawne (daje coś koło 8v) Później założę wskaźnik doładowania i zobaczę ile ładuje
maddict Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 mam ten sam problem a moim AEB, auto ciezko startuje od zera i lapie mula w dolnych partiach obrotow, cos ala diesel bez turba. Jezeli zas wkreci sie powyzej 3 tys idzie juz normalnie. Jezdzilem AGU i zupelnie inna bajka, turbo czuc przy kazdym biegu i przy kazdym dotknieciu pedalu gazu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się