Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co byście wybrali gwint czy springi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano (edytowane)

Jeśli same sprężyny to na pewno lepiej cały gwint, tylko nie jakiś ta technix czy inny szit...

Sam jeździłem na AP i polecam - dobra kasa i jest twardo i komfortowo za razem (jak na gwint).

Edytowane przez pawelosinski83
Opublikowano

jak masz dobre amory to springi Eibach Pro- kit -30mm jest ok, co prawda mam 1.9 TDI ale jak dla mnie jeździ się ok

Opublikowano

Jeśli gwint to AP w dobrej cenie i do codziennej jazdy super .

Co do sprężyn to jest orientacyjna wysokość obniżenia np : przód będzie wyżej a d*pa niżej lub odwrotnie .

Mając gwint w każdej chwili możesz regulować np lato=gleba , zima=allroad .

Opublikowano

ap to miękki szajs i tyle w temacie, rozgladni sie za kw v1

Opublikowano (edytowane)

Potwierdzam. AP to dobry gwint do lansu po mieście i jak ktoś woli ponton zamiast pewnego prowadzenia kosztem komfortu. Wiadomo, że bije na głowę syf typu TA czy MTS ale jest za miękki do szybszej jazdy i większych obniżeń. Kupiłem taki nowy do swojej ośki i szybko przesiadłem się na lowteca 9.1 (cena prawie taka sama jak za ap). To już trzyma budę za mordę jako tako. KW V1 znaleźć w dobrym stanie to nie mały wyczyn i do tego ponoć często tył wylewa. Jeśli już używka to ja bym szukał gwintu H&R (na wkładach bilstein) lub Bilstein B14 np.

Edytowane przez Randor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...