[ALL] Pytanko o zwiększenie mocy
0

    co lepsze?   2 głosy

    1. 1. co lepsze?

      • zmienić turbo na większe
      • zchipować

    Żeby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

    74 postów w tym temacie

    mam 110Koni w moim dieslu. mam pytanko co lepsze. zmienic turbo. jak tak to na jakie i gdzie szukac? a może lepszy chip?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wszystko zalezy od kasy.Myślę , że na początek wystarczy program wgrać i będzie latał aż miło.Powinno wyjść jakieś 140KM i 310nM :wink: Wymiana turbiny na większą to już wieksze koszty i konieczność kolejnych modyfikacji

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a jaki chip proponujesz?? bo jest wiele firm zajmujacych sie tym. I co myślisz o magnetyzerach :roll: ??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    moglbys zaczac od przerobki oprogramowania, a potem mniej lub bardziej skomplikowana mechanika typu wtryski, turbina :)

    [ Dodano: 2006-02-18, 15:44 ]

    http://www.tdi-tuning.pl/

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    a jaki chip proponujesz?? bo jest wiele firm zajmujacych sie tym. I co myślisz o magnetyzerach :roll: ??

    Jesteś z Katowic , to jedź do Aligatora.To katowicki oddział Masters Tuning.jedni z najlepszych w Polsce.Ali napisze Ci program pod konkretnie twój samochód i taki jak będziesz sobie życzył.Albo więcej koni , albo więcej niutków.Co do magnetyzerów , to zapomnij.Nie ma sensu.Lepiej sobie coś innego kupić za tą kase :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki! a gdzie znajde ów Aligatora??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jak bys chcial wieksze turbo to odrazu pasowaloby zmienic IC na wiekszy nzaraz za zderzakiem a co za tym idzie musialbys tez w elektronike ingerowac bo turbina by generowala wieksze cisnienie prawdopodobnie i czujnik caly czas przelanczal by go w tryb awaryjny. A po zchipowaniu duzo tez pomoze zmiana IC na wiekszy bo wlato bedzie lepiej chlodzil.

    Ja osobiscie wolalbym tuning mechaniczny ale to jest wieksza kasa.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jak chcesz się bawić w mechaniczne zmiany to najlepiej udarzać do Compotów :wink:www.compsport.pl

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Z tego co slyszalem jak sie zaklada wieksze turbo to przy tej samej mocy jest ono mniej wysilone niz to mniejsze, tak samo z resztą mocniejszych czesci do silnika. Jezeli wystarczy ci ~130-140KM nie ma co sie bawic w turbo, jezeli celujesz wyzej warto sie zastanowić

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Jak chesz mieć 200KM to tylko Turbo

    pewnie ze chciałbym, i chciałbym wygrac w totka bo narazie nie mam zadnej roboty i tyle co swinke skarbonke rozwale to mam ;) max 1500zl moge wyłożyć jak pogadam z rodzicami :P

    pamietajcie ze mam dopiero 19 lat :P

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No to na początek Filtr stożkowy K&N oraz Program

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    No to na początek Filtr stożkowy K&N oraz Program

    Ja bym stozka nie zakladał bo w zasadzie nic nie da, a tylko szybciej turbina poleci. Program + wyciecie katalizatora wystarczą.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    No to na początek Filtr stożkowy K&N oraz Program

    Ja bym stozka nie zakladał bo w zasadzie nic nie da, a tylko szybciej turbina poleci. Program + wyciecie katalizatora wystarczą.

    nie tyle turbina co przeplywka :wink:

    Kamil jak i inni dobrze prawia - chips i wyciecie katalizatora :!:

    dalsze modyfikacje to IC, turbina i wtryski :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mysle że na początek wystarczy Chip osobiście polecam TTC w krakowie,są tansi od V-Techu i wcale nie gorsi :) Wskakuj na A4 i ogień do KRK w koncu to rzut beretem :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam!

    Na razie zacznij od programu! Wystarczy na poczatek! Skontaktuj sie z Aligatorem!:)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie rób wszystkiego na raz jedż pierw do jakiegoś tam "Aligatora lub innego Hipopotama" zmień program pojeżdzisz trochę i ewentualnie następna modyfikacja jak fundusze pozwolą.

    Przyjemności trzeba sobie dozować żeby banan z twarzy nie schodził :shock:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    tu masz wykres auta tylko po czipsie- silnik 1.8T seria 150KM silnik AVJ

    bawienie się w mechanike to jednak grubsza sprawa

    ja polecam chiptuning

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wolno wycinać katalizator?? moze zdecydujes sie na chipa ale to jak bede mial kaske, a narazie to musze sesje skonczyc :x

    a ile ta A4ka miala niutonkow przed chipem??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Olej wycinanie katalizatora! Chip Ci wystarczy!!:)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wycięcie kata i zastąpienie go strumienicą to jest rozwiązanie zaproponowano mi w El-Tecu, mają różne modele i dobierają je do mocy auta

    w serii było z tego co pamietam 220-230Nm

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Wycięcie kata i zastąpienie go strumienicą..

    Madre to :?: :|

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie pisze czy mądre to czy nie:) pisze, że taki zabieg mi zaproponowano:) rozważam taką możliwość

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members