keepper45 0 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Witam. Pacjent: 1,9 AHU, 90 koni. Objawy: W czasie przyśpieszania (najbardziej wyczuwalne na 3 i 4 biegu) czuć delikatne szarpania, spadki mocy. Czasami jest tak, że szarpnięcia są troche większe a czasami jest kompletny brak mocy - tryb awaryjny. Błąd na VAGu 575. Wężyki podciśnienia wymienione na nowe. N75 podmieniany na N18, brak poprawy (w moim wozie N75 jest starszego typu - metalowy a N18 nowszego - plastikowy) Kolejny objaw to olej w gruszce sterującej turbem (sprawdzałem własnym podciśnieniem i troche oleju zaciągnąłem). http://vaglog.pl/log_276584.htmlgrupa 3 http://vaglog.pl/log_276585.htmlgr8 http://vaglog.pl/log_276586.htmlgr10 http://vaglog.pl/log_276587.htmlgr11. Oczywiście zadam końcowe pytanie: jak nareperować moje auto? Przepraszam za zdublowany temat. Jak to Rychu Peja kiedyś powiedział: Wiecie co z nim zrobić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mordeliuss 213 Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) Odpinałeś przepływke?? Jakaś poprawa?? Edytowane 2 Września 2016 przez Mordeliuss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keepper45 0 Opublikowano 2 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Odpinałeś przepływke?? Jakaś poprawa?? Odpiąłem, pojeździłem, auto bez mocy, podczas przyśpieszania nie szarpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mordeliuss 213 Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Ja bym obstawiał przepływke. Ale niech jeszcze ktoś sie wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keepper45 0 Opublikowano 29 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Podmieniłem przepływomierz, żadnych zmian. Logi na innym przepływomierzu: http://vaglog.pl/log_280117.html http://vaglog.pl/log_280118.html http://vaglog.pl/log_280119.html http://vaglog.pl/log_280120.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomolek 0 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Sprawdz nastawnik pompy wtryskowej ona takrze robi takie numery umnie tak było straszny syf tam był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 witaj, przypływki obydwie słabe,zaworków w ahu nie podmieniasz bo nie sa zamienne i maja inna budowe w pierwszych logach turbo dmucha dobrze tyle ze późno wstaje, nie bawiłes sie sztanga? muszisz kupic duza strzykawkę i podpiac pod gruche pchajac w nia powietrze, trzeba zobaczyc czi pracuje i czy jest szczelna, co sie zmieniło miedzi pierwszymi a drugimi logami? zrób kąplet logów to zobaczymy reszte uzupełnij profil bo nei wiadomo jaki rok auta masz, mapsensor w kąpie czy w dolocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się