OLO_GDA Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 tez sie na poczatku dopytywale o to bo diesel R4 ktorego ujezdzalem wczesniej palil doslownie na dotyk a tu wyraznie potrzeba "obrocic walem", i to raczej norma. ale spowalnianie rozrusznika to juz nie taka norma i temu musisz sie przyjrzec...
g0g0 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Musze dopowiedziec, ze czasami (raz na miesiace) przy odpalaniu silnik/rozrusznik kreci jakby akumulator byl rozladowany (podczas rozruchu potrafi sie na chwile zatrzymac). Cześć Odświeże trochę temat, ponieważ miałem taki sam problem, rozrusznik bez problemu zapalał po całej nocy, problem pojawiał się jak przejechałem trasę i odstawiłem samochód na 10 min. Po tym czasie rozrusznik przycinał się , a czasami wręcz zatrzymywał. Problem jest z elektromagnesem załączającym ( solenoid). Wymiana tego elementu rozwiązał mój problem. Sam rozrusznik jest w stanie idealnym. Silnik BKN rocznik 2005 Pozdrawiam
Rogass Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Gdzie dokładnie się znajduje ten elektromagnes??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się