Zeva Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Hejże Forumowicze ! Przeglądałem różne pokrewne tematy, lecz nie znalazłem rozwiązania typowo mojego problemu ( o ile czegoś nie przegapiłem) więc zwracam się do Was z bezpośrednią prośbą o pomoc. Sprawa wygląda następująco: Niedawno sprawiłem sobie Audi A4 B7 Avant z 2005 roku. To, że znajduje w niej jakieś uciążliwe "perełki" po poprzednim właścicielu to swoją drogą. Dziś chciałbym rozwiązać jeden temat, który mi nie daje spokoju:) Mam kierownicę 4 ramienną z przyciskami obsługi radia, lecz oprócz skręcania i regulowania wysokości nie mogę nią nic innego robić. Nie działa mi klakson oraz nie działa obsługa radia ( RNS-e). Nie działa również podświetlenie przycisków czyli tak na chłopski rozum - kierownica może nie być podłączona do prądu Chciałbym to naprawić i tutaj proszę Was o pomoc. Od czego zacząć, gdzie szukać, jak to zrobić i czy w ogóle brać się za to samemu ? Z góry wielkie dzięki za pomoc ! Tomek
Chudy112 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Siemka Kodowales kierownicę vagiem? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Zeva Opublikowano 5 Września 2016 Autor Opublikowano 5 Września 2016 Siemka Kodowales kierownicę vagiem? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Właśnie jeśli chodzi o podłączenie do komputera to jeszcze nic tam nie robiłem. Zacząłem od szukania mechanicznego rozwiązania gdyż za bardzo znajomi chyba nie mają opcji podpięcia kompa ( pomijając oczywiście oficjalnych elektroników w warsztacie)
walada1987 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Zacznij od zdjęcia poducha i zobacz czy kable są powpinane możesz też podpiac kompa i zobaczyć czy polo czy ci się z poducha może być też walnie ta taśma za Kiera lub sam sterownik pod konsola Naciapane z GT-N7105
GreGoriO Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Skoro nie działa klakson to pewnie kable nie podpięte....dlaczego? Nie chcę straszyć kolegi, miejmy nadzieję, że to z powodu doposażenia auta. Dlatego zacznij od zdjęcia poduchy i zobacz czy jest jakiś kabel łączący kierownicę z modułem. Potem Vagcom i zobacz czy łączy się ze wszystkimi sterownikami, tak jak pisze kolega wyżej. Edytowane 5 Września 2016 przez GreGoriO
Zeva Opublikowano 5 Września 2016 Autor Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) skoro nie działa klakson to penie kable nie podpięte....dlaczego? nie chcę straszyć kolegi,, dlatego zacznij od zdjęcia poduchy i zobacz czy jest jakiś kabel łączący kierownicę z modułem. Ja sam nie chcę się straszyć... no ale teraz to już tak naprawdę i tak nie będzie miało znaczenia... Co nie zmienia faktu, że zdaję sobie sprawę, że niepodpięty kabel będzie po prostu o czymś świadczył. Możecie podpowiedzieć jak się zabrać za rozebranie kierownicy i odpięcie poduszki? Nie chciałbym zostać ustrzelony Edytowane 5 Września 2016 przez Zeva
GreGoriO Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Wyłącz aku, poczekaj kilka minut. Chociaż piszą że i tak nie wystrzeli, nawet jak jest podpięty. Z tyłu kierownicy masz dwie śruby, na torx 30, być może są zaślepki na srubach. Jak odkręcisz poducha sama zejdzie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 5 Września 2016 przez GreGoriO
Zeva Opublikowano 5 Września 2016 Autor Opublikowano 5 Września 2016 Wyłącz aku, poczekaj kilka minut. Chociaż piszą że i tak nie wystrzeli, nawet jak jest podpięty. Z tyłu kierownicy masz dwie śruby, na torx 30, być może są zaślepki na srubach. Jak odkręcisz poducha sama zejdzie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odkręciłem poduszke i wygląda na to, że wszystkie kabelki są popodłączane. Gdzie moge szukać dalej ?
GreGoriO Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 to już musisz całą procedurę zrobić jak przy wymianie kierownicy. posprawdzać podłączenia, sprawdzić w VAGu kodowania, błędy itd. bo są jeszcze wtyczki z drugiej strony modułu, od strony licznika. Nikt nie wie co zrobił poprzedni właściciel, co chciał uzyskać...przed sprzedażą. jak to wszystko ogarniesz i napiszesz, a najlepiej jak wrzucisz porządne zdjęcia tego co masz i powiesz co się dowiedziałeś... to coś się wymyśli...
Zeva Opublikowano 7 Września 2016 Autor Opublikowano 7 Września 2016 to już musisz całą procedurę zrobić jak przy wymianie kierownicy. posprawdzać podłączenia, sprawdzić w VAGu kodowania, błędy itd. bo są jeszcze wtyczki z drugiej strony modułu, od strony licznika. Nikt nie wie co zrobił poprzedni właściciel, co chciał uzyskać...przed sprzedażą. jak to wszystko ogarniesz i napiszesz, a najlepiej jak wrzucisz porządne zdjęcia tego co masz i powiesz co się dowiedziałeś... to coś się wymyśli... Porozkręcałem obudowę kierownicy, wydaje mi się, że przejrzałem wszystkie wtyczki w okolicy i (niestety) wszystko jest popodłączane. Czy jest możliwość, że kierownica nie będzie świecić z powodu niezaprogramowania jej przez VAGA? Czy jednak prawidłowe podłączenie gwarantuje chociaż podświetlenie? Panowie wczoraj znajomy podłączył mi auto pod kompa i jeśli chodzi o kierownice wyskoczył mi taki błąd jak na zdjęciu : http://ifotos.pl/zobacz/201609062_ahnaeqw.jpg co to może znaczyć? co z tym zrobić?
nitroo Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 MF niepodłączone. Przewody, moduł, kodowanie do sprawdzenia.
Zeva Opublikowano 7 Września 2016 Autor Opublikowano 7 Września 2016 MF niepodłączone. Przewody, moduł, kodowanie do sprawdzenia. Mam szansę podziałać w tym temacie jeszcze samemu czy już lepiej uderzać powoli w stronę elektromechanika?
nitroo Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Masz. Zacznij od zakodowania VAG multifunkcji.
Zeva Opublikowano 7 Września 2016 Autor Opublikowano 7 Września 2016 Popytam i postaram się to zrobic:) Powiedzcie mi jeszcze czy to ma znaczenie, że gdy włączam radio (rnse) to na ekranie startowym pojawia się napis rs4 a moje audi to zwykle a4. Czy to znaczy że radio jest nieoryginalne?
GreGoriO Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Ekran startowy możesz zmienić. Jak chcesz to zrób sobie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi