maniek2408 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Witam ,panowie czy ktoś wymieniał kompletne wszystkie przewody hamulcowe w wersji avant .Lepiej kupić gotowe zestawy ,czy raczej samemu dorabiać . Jak się koszta przedstawiają
Mateuszek1001 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 jak chcesz mieć ładnie zrobionone to lepiej gotowe. Ori stalowe po pewnym czasie szlak trafi, ruda szmata zje. Za to miedziane są odporne na to zjawisko. Sporo ludzi twierdzi żeby wystrzegać sie dawania miedzi bo sie poddaje ciśnieniu, i zamiast całe ciśnienie kierować na tłoczki, to rurka sie poddaje. Nie wiem ile w tym prawdy, ale dla siebie jeśli jedną rurkę miałbym do wymiany to dałbym miedź lecz jeśli wszystkie to ori stalowe.
maniek2408 Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 jak chcesz mieć ładnie zrobionone to lepiej gotowe. Ori stalowe po pewnym czasie szlak trafi, ruda szmata zje. Za to miedziane są odporne na to zjawisko. Sporo ludzi twierdzi żeby wystrzegać sie dawania miedzi bo sie poddaje ciśnieniu, i zamiast całe ciśnienie kierować na tłoczki, to rurka sie poddaje. Nie wiem ile w tym prawdy, ale dla siebie jeśli jedną rurkę miałbym do wymiany to dałbym miedź lecz jeśli wszystkie to ori stalowe. Ok pierwsze słyszę że miedziane się poddają ciśnieniu .Na pewno jeżeli moc duża to i przewody trzeba stalowe dawać ,ale myślę że te 125km to jednak za mało żeby miedzi zaszkodzić .
Mateuszek1001 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Co mechanik to inna teoria na temat wszystkiego od przewodów hamulcowych, po używane tarcze hamulcowe po wlewanie 20w60 do silnika który bierze olej, no cóż . Ja jeśli miałbym wymieniać wszystkie dał bym ori stalowe. Gdy tylko jedną rurke to wtedy miedz.
maniek2408 Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 Co mechanik to inna teoria na temat wszystkiego od przewodów hamulcowych, po używane tarcze hamulcowe po wlewanie 20w60 do silnika który bierze olej, no cóż . Ja jeśli miałbym wymieniać wszystkie dał bym ori stalowe. Gdy tylko jedną rurke to wtedy miedz. Nie kolego nie teoria ,tylko to że do tej pory jeżeli ktoś z moich znajomych wymieniał przewody to zastępował je miedzianymi .Ot cała ta moja teoria. Dlatego pytam się was - co i jak
maniek2408 Opublikowano 12 Września 2016 Autor Opublikowano 12 Września 2016 Rozmawiałem z znajomym,stwierdził że typowo wymienia się w audi elastyczne przewody.Bo reszta jest schowana w tunelu i nie narażona mocno na czynniki pogodowe,i że ori przewody są wytrzymałe nawet po tylu latach .Ale wiadomo nic nie jest nieśmiertelne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się