Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Dziwny przypadek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,dziś rano jadąc do pracy auto przestało grzać,sprawdziłem płyn i okazało się że jest poniżej minimum,dolałem płynu i tu moje zdziwienie;auto grzeje tylko gdy dodaje gazu,na wolnych obrotach leci zimne powietrze.po podniesieniu maski zauważyłem że, wytwarza się bardzo duże podciśnienie,zauważyłem również że,gdzieś w tyłu silnika [w zasadzie za silnikiem] wycieka plyn oraz slychać tam syczenie.gdy odkręciłem korek i zapaliłem auto płyn w zbiorniczku zacząl się podnosić i w końcu wylewać się i bulgotać.proszę o poradę.

Opublikowano

możliwe że pompa wody padła, auto grzeje się ponad 90 stopni?

Opublikowano

a patrzyles na kodach klimatronika temp?

Opublikowano

Wygląda jak by leciało z pod uszczelki pod głowicą ;(... I te wywalanie wody na to wskazuje.. Mam nadzieje że się myle..

Opublikowano

Albo układ się zapowietrzył albo coś pękło..... .

Opublikowano

A czy zaczął ostatnio kopcić na biało?

Opublikowano

To na 100 % uszczelka pod głowicą. Objawy, które podajesz jednoznacznie na to wskazują, zwłaszcza robienie ciśnienia w zbiorniku i grzanie tylko przy dodawaniu gazu.

Opublikowano

mialem to samo-z tylu silnika,gdzie woda dostaje sie do nagrzewnicy,czy inaczej systemu grzewczego,jest plastikowa zlaczka u mnie pekla w taki sposob,ze od gory i normalnie nie bylo nic widac i tylko ubytki wody wieksze,az bylo tak,ze kazdego dnia musialem dolewac ok litra wody i podjechalem do mechanika,pokazal mi to miejsce-od gory silnika,(od strony akumulatora,na wysokosci glowicy,sa dwa gumowe weze jeden,w ksztalcie litery jakby S z plastikowa zlaczka umocowana do silnika ,i to ona pekla u mnie,mysle ,ze u Ciebie jest to samo,mozesz go wyczuc reka,ale,sam,jesli nie masz garazu-nie bierz sie za to,bo trzeba odkrecic,wiekszosc rurek,odme i wszystkie te pierdoly,co to przykrywaja,bez odkrecania nie dasz rady-probowalem i sie poddalem-nic nie widac,a wkurwisz sie jak ci cos spadnie i nie bedziesz mogl tego znalezc

tez myslalem,ze to uszczelka pod glowica,ale nie-te dwa weze na pewno sa od ogrzewania,jeden wlot-drugi powrot,ale nie powiem ci teraz ,ktory jest ktory...

jak zdejmiesz oslone pod silnikiem i wjedziesz na kanal,albo podniesiesz auto,przy dobrym swietle zobaczysz to-woda mi sie lala posilniku z tylu

a patrzyles na kodach klimatronika temp?

w B6 nie sprawdzisz klimatronikiem...

a podcisnienie robi sie bo jest wody mniej i wytwarza sie para :wink4:

Opublikowano

Mam dokładnie te same objawy. W warsztacie zdjagnozowali pęknięcie plastikowej złączki z tyłu silnika (cena złączki ok.40zł.)

Opublikowano

wyciek zapewne z pękniętego króćca ,odpowietrz układ chłodzenia :good:

Opublikowano

Mam dokładnie te same objawy. W warsztacie zdjagnozowali pęknięcie plastikowej złączki z tyłu silnika (cena złączki ok.40zł.)

...czyzby przypadlosc AVJ?
Opublikowano

Mam nadzieję, że nie :)

Opublikowano

Mam dokładnie te same objawy. W warsztacie zdjagnozowali pęknięcie plastikowej złączki z tyłu silnika (cena złączki ok.40zł.)

...czyzby przypadlosc AVJ?

Nie tylko AVJ, ja ten króciec plastikowy wymieniałem dwa dni temu. Te krućce po prostu pękają, deformują się od temp. lub rozszczelniają się "oringi" gumowe które ten króciec uszczelniają na łączeniach. Ja jednak ogrzewanie miałem cały czas. Radze szybko to usunąć bo jeśli układ jest zapowietrzony to gdzieś może być powietrze i od tego później pękają głowice też.

Opublikowano

ja tez mialem grzanie,ale wody codzien musialem dolewac :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...