Kazik123 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 mam pytanie do fachowców od polbruku jest na forum ktoś kto siedzi w temacie
rav14 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 siema, jestem inżynierem, w pracy ten temat przerabiam od czasu do czasu, jeżeli będę w stanie to podpowiem pozdrawiam
soulmaster3m Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Przebijam kolegę, jestem magistrem inżynierem budownictwa z odpowiadającą tematowi specjalnością Od Polbruku nie jestem bo nie jestem ich przedstawicielem handlowym, ale na kostce brukowej zjadłem zęby ;P Tak, mówienie o kostce brukowej jako polbruku to jak mówienie o butach sportowych, że to adidasy a o płycie G-K, że to regips czy rigips. No, ale zadaj pytanie. Edytowane 9 Września 2016 przez soulmaster3m
Kazik123 Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 jestem na etapie podjazdu i ścieżek w ogrodzie kupiłem kostkę semmerlock od kilku dni brukarze działaj z korygowanie i zaczęli układanie obrzeży no i teraz pytanie tną na mokro i obrzeża są ubrudzone w mleczku z pyłu twierdzą ze wszystko się zmyje osobiście mam obawy ze zostaną plamy
Kazik123 Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 co z tego ze rozliczam się po zakończeniu roboty jak mogą zniszczyć kostkę bo kostka jest brązowa
soulmaster3m Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Powiem tak, tyle lat zmarnowanych na naciskaniu aby używali wody bo po to piła ma przyłącze na wodę aby jej używać a Ty się martwisz, że nie będzie dobrze bo tną jak należy? To nie mleczko, to po prostu pył z wodą. Jeśli się zastanawiasz czy zejdzie czy nie to weź szczotkę, wodę i sprawdź czy schodzi a nie tematy zakładasz coby później nie było, że... ... Edytowane 9 Września 2016 przez soulmaster3m
marjon Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 nie trzeba byc zadnym magistrem czy inzynierem zeby wiedziec ze to wszystko zniknie z czasem samo