Panderman Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Witam kolegow, od niedawna, a wlasciwie od Sierpnia jestem wlascicielem A4 B8 3.0 TDI z silnikiem CCWA. Od czasu zakupu zrobilem juz... 5 tys. kilometrow... i to w ogole nie oszczedzajac samochodu. Niestety ostatnio zaczal halasowac, np. po wcisnieciu i puszczeniu sprzegla na postoju slychac krotkotrwaly metaliczny dzwiek ze strony silnika, Czasem po puszczeniu sprzegla wchodzi on tez na nieco wyzsze obroty (do 1000 obr/min). Czasem przy szybszej zmianie biegow w trasie, potrafi tez cos stuknac. Bylem juz u mechanika i diagnoza jest jedna - dwumasa i od razu wypada wymienic sprzeglo. Mechanik stwierdzil, ze to dopiero poczatek i nie ma sie jeszcze czym przejmowac. Tyle tylko, ze u mnie przy takiej jezdzie i przebiegach jest blizej, niz dalej. Popytalem juz w kilku miejscach i dziwne sa dla mnie .... ceny... W niektorych sklepach koszt kompletu dwumasy i sprzegla LUK wynosi ok 2500 zl, a w niektorych okolo 3700 zl. Jedni i drudzy zapewniaja, ze to pasuje do CCWA. Czy aby na pewno? Moje drugie pytanie - czy ktos wymienial dwumase i sprzeglo w ASO? Jakiego rzedu sa to koszty ? Jezeli to jest nieoplacalne, to czy moze mozecie polecic solidny warsztat z woj, pomorskiego lub osciennych wojewodztw? Z gory dziekuje! Chyba nikt nie przerabial jeszcze tego tematu w CCWA? Edytowane 10 Września 2016 przez Panderman
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się