slaweg Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Mam taki problem, że co jakiś czas wywala mi bład: 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold i wydaje mi się, że auto słabo przyśpiesza jak na ten silnik. Ostatnio sprawiłem sobie kabel i porobiłem kilka logów. Z tego co zdążyłem ogarnąć z forum, widzę, ze turbina wolno wstaje i mam duże korekcje w bloku 020. Czy oprócz tego widzicie jeszcze coś niepokojącego? Grupa 002+115 Grupa 003+020 Grupa 033+118 Grupa 002+031+033 Grupa 090+091+093 Jak narazie wymieniłem świece i zalałem go 98 z orlenu, jednak nie widać dużej poprawy: 003+020 PB98 Zrobiłem też testy w BS w grupie 034, 036 i 046 jednak wszędzie wyszło OK. Proszę o wskazówki co mógłbym jeszcze sprawdzić. Czy te problemy mogą być spowodowane przez zatkany katalizator? Z góry dzięki!
Galetto Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Czy te problemy mogą być spowodowane przez zatkany katalizator? Tak. Sprawdź też DV.
przemu6 Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Z tego co mogę Ci pomóc, to przepływomierz za mało pokazuje, cofanie zapłonu i turbo późno wstaje. Sprawdź cewki i szczelność dolotu, w ostateczności musisz zdjąć i sprawdzić stan katalizatora, ale niech ktoś jeszcze się wypowie.
slaweg Opublikowano 11 Września 2016 Autor Opublikowano 11 Września 2016 Ten DV wystarczy sprawdzić przez dmuchnięcie? Cewki były w 2013 wymieniane z okazji akcji serwisowe, to może jeszcze dobre są. W bloku 15 i 16 nie pokazuje nic. A ile powinna przepływka pokazywać? Może tez mało pokazuje przez zatkany katalizator i zbyt mały przepływ powietrza?
Łukasz13 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Masz i tak błąd kata więc możesz go wybić, żadnych dodatkowych błędów przez to nie przybędzie, a prawdopodobnie on jest teraz całą przyczyną wszystkich nieprawidłowości w logach.
slaweg Opublikowano 12 Września 2016 Autor Opublikowano 12 Września 2016 Zostawiłem dzisiaj auto u mechanika, ma wywalić kata i zobaczyć co sie będzie działo. Zobaczymy co z tego wyjdzie;)
slaweg Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 Koledzy takie szybkie pytanie. Po tym zdjęciu da się rozpoznać, czy katalizator nadaje się do wymiany?
DivaynEays Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 no juz troche zmeczony zyciem, mozna sprobowac go wyczyscic/wypalic. W razie jakbys zdecydowal sie na wymiane to mam katalizator na sprzedaz wiec jak cos to priv
GRADIENT Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Wywal załóż DP i zobaczymy co dalej. Zrób logi.
slaweg Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 Narazie na czwartek jestem umówiony na wywalenie srodka. Wrzucę logi po tej akcji;) @DivaynEays ten na sprzedaż to używany?
DivaynEays Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 3 godziny temu, slaweg napisał: Narazie na czwartek jestem umówiony na wywalenie srodka. Wrzucę logi po tej akcji;) @DivaynEays ten na sprzedaż to używany? tak uzywany. Jak cos to priv wal wysle fotki itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się