Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocene logów AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , zrobiłem dzisiaj logi dynamiczne swojego AEB wg opisu znalezionego na forum :grupy 002+007, 003+025, 002+013 mam nadzieję że poprawnie . Czy mógłby ktoś rzucic okiem co z nich wynika ? Generalnie zmagam się z problemem sporadycznego szarpania podczas przyspieszania . Błędów nie ma .

Logi :

http://vaglog.pl/log_278058.html

http://vaglog.pl/log_278057.html

http://vaglog.pl/log_278056.html

Opublikowano (edytowane)

Masz duze stukowe, sprawdz swiece cewki, szczelność dolotu. Za szarpanie w 90% przypadków odpowiada cewka lub cewki

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

hmmnm .. moje świece mają ze 22 000 to chyba już czas na nie . dolot mam szczelny . a cewki już wcześniej podejrzewałem bo silnik podszarpuje jakby nie palił na 1 cylinder ale jak sprawdzic czy sa do wymiany ? vagiem ? w ciemno to troche szkoda kilka stówek wykładać

Opublikowano

Logi na pb były tak? Problem wystepuje na pb i na lpg? Proponuję Ci odpięcie na chwile akumulatora żeby wykasowały się adaptacje i zrobić jeszcze raz logi i od razu sprawdzić czy szarpanie dalej występuje tylko na pb.

Opublikowano

szarpanie występuje na pb i na lpg . Tylko na lpg jakby bardziej odczuwalne . logi zrobione na pb . już wcześniej odłączałem aku żeby skasowały sie adaptacje .potem adaptacja przepustnicy (wkładałem już 2 różne przepustnice) i szarpanie występuje nadal ale nie zawsze czasami nawet na jałowym obroty delikatnie spadną i poszarpie silnikiem

Opublikowano (edytowane)

Padajaca cewka daje najpierw znac na lpg, skoro juz na pb daje znac to niedługo wysiądzie całkiem, w 1.8T AEB nie sprawdzisz vagiem bo sterownik jest bardzo ograniczony, musisz zakupic 1-2 sprawne, podmieniac i robić jazdy próbne.

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

A wypadanie zaplonow mozna sprawdzic vagiem w tym silniku ? to tez by mnie naprowadzilo na padajaca cewke

Wysłane z mojego HUMMER H5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Napisałem Ci post wyżej ze w AEB jest bardzo ograniczona diagnostyka i nie ma on bloku gdzie można sprawdzić wypadanie zapłonu.

Opublikowano (edytowane)

ok dzięki nie skumałem ,że chodziło Ci wcześniej o brak możliwości sprawdzenia wypadających zapłonów .

Wygląda na to ,że cewki są ok. udało mi się uchwycic moment nierównej pracy na jałowym i odpinając cewki okazało się ,że nie chodzi drugi cylinder . Po zamianie cewek okazało się że nadal nie pali drugi . następnie zamieniłem jeszcze świece ale już szarpanie się skończyło . stawiam na moduł wzmacniania zapłonu bo z jakiegoś powodu ma pękniętą obudowe .


Jakieś 3 tygodnie temu wymieniłem świece ,cewki i modul wzmocnienia zapłonu szarpania nie ma i zasadniczo z zapłonem wszystko gra .pozostał tylko jeden problem ,mianowicie podczas dojeżdzania do np. skrzyzowania po wcisnięciu sprzęgła obroty spadają do mniej wiecej 1000 a następnie rosną do ok 1700 i spadaja spowrotem i tak w kółko do zatrzymania auta zarówno na gazie jak i na benzynie . Na postoju nie występuje . błędów brak . Czym to moze być spowodowane ?

Edytowane przez Łukasz Pawłowski
Opublikowano

U mnie było tak jak miałem dziurawy DV (zawor upustowy) i padniętą sondę lambda

Opublikowano

sprawdze na początek tą DV'ke, kiedys ją tam wymieniałem bo nie trzymała .ale włożyłem od jakiegoś TDI :P bo miałem pod ręką . zobacze czy trzyma .

Opublikowano

Chyba nie bardzo sie rozumiemy bo w TDI nie ma DV.

Opublikowano

rozumiemy się ,spokojnie. Tylko ,że mój zawór był opisany TDI i gość na szrocie twierdził że tak jest , A ja się nie zastanawiałem czy tdi maja taki zawór. dziwna sprawa :P to nie wiem od czego założyłem , na pewno od jakiegoś VW :D


DV jest sprawny a po numerze widzę ,że może być od 2,7 biturbo . mimo to ktoś go markerem opisał TDI :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...