donyakuza Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem wsadziłem drugi silnik o takim samym oznaczeniu, i wywala mi błąd: 1. 000010 P000A (Kody błędów) Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu strony ssącej. Za wolne. Niezrozumiały sygnał Po wdrążeniu się w temat doszedłem do wniosku że to może fazator, okazało się że był rozwalony bo miał duży luz na kółku, wsadziłem drugi który miałem używany i niestety to samo nie mam pojęcia jak to ogarnąć chcę teraz zregenerować fazator i wymienić ale boje się że to nie przyniesie efektu. Mam jeszcze błąd: 1. 008851 P2293 (Kody błędów) Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa (N276) usterka mechaniczna Ale nie wydaje mi się żeby te błędy miały razem jakieś powiązanie. Męczę się już 2 miesiące z tym i zero efektu. Ma ktoś jakiś pomysł lub rade.
arek_cccp Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Nowy fazator nowy zawór. Do tego ustawić wałek ssacy tak jak to ma być zrobione. Jedz do konkretnego mechanika i tyle w temacie w sumie.
donyakuza Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 W Nowy fazator nowy zawór. Do tego ustawić wałek ssacy tak jak to ma być zrobione. Jedz do konkretnego mechanika i tyle w temacie w sumie. A masz namiar na takiego mechanika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się