Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana silnika i p2293 oraz p000a


donyakuza

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem wsadziłem drugi silnik o takim samym oznaczeniu,

i wywala mi błąd:

1. 000010 P000A (Kody błędów)

Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu strony ssącej. Za wolne. Niezrozumiały sygnał

Po wdrążeniu się w temat doszedłem do wniosku że to może fazator, okazało się że był

rozwalony bo miał duży luz na kółku, wsadziłem drugi który miałem używany i niestety

to samo nie mam pojęcia jak to ogarnąć chcę teraz zregenerować fazator i wymienić

ale boje się że to nie przyniesie efektu.

Mam jeszcze błąd:

1. 008851 P2293 (Kody błędów)

Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa (N276) usterka mechaniczna

Ale nie wydaje mi się żeby te błędy miały razem jakieś powiązanie.

Męczę się już 2 miesiące z tym i zero efektu. Ma ktoś jakiś pomysł lub rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy fazator nowy zawór. Do tego ustawić wałek ssacy tak jak to ma być zrobione. Jedz do konkretnego mechanika i tyle w temacie w sumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W

Nowy fazator nowy zawór. Do tego ustawić wałek ssacy tak jak to ma być zrobione. Jedz do konkretnego mechanika i tyle w temacie w sumie.

A masz namiar na takiego mechanika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...