Skruszo Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Cześć. Od dłuższego czasu borykam się z rozładowującym się akumulatorem, akumulator nowy, zakodowany -nawet ze 3 razy [emoji14] , tryb transportowy wyłączony, ale ciągle jest to samo, tzn jak trochę postoi to wyrzuca komunikat słabej baterii. Coś mi się ciągle jak by wzbudzało a na Gatewayu mam ciągle ten błąd: 03041 - Energy Management Active 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 12 Reset counter: 98 Mileage: 136463 km Time Indication: 0 Date: 2016.08.19 Time: 18:26:39 dziś pomyślałem że odepnę aku i przeczyszczę klemy i zajrzę do klemy pirotechnicznej czy jak tam to zwał , chodzi mi o ten sensor, bezpiecznik na zasilaniu co niby ma się upalić przy zderzeniu, bo poprzedni właściciel miał małą przygodę z dzikiem i mu poduchy wystrzeliły i pomyślałem że może nie wymienił tylko coś przekombinował i chodzi to na krótko czy coś , no ale nawet nie wiedziałem jak wyjąć ten sensor i udało mi się tylko wypiąć tą małą kostkę z dwoma kabelkami wyczyściłem klemy i wkoncu na tym się skończyło , wsiadłem do samochodu a tam błąd poduchy więc vcds w dłoń no ale mimo wykasowania błąd powraca : 9442587 - Igniter for battery interrupt B1015 1B [137] - Resistance Too High MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 138038 km Date: 2008.02.08 Time: 00:17:51 i co to z tym robić ? gdzie dałem ciała ? a tu mam jeszcze fotki z bloków pomiarowych baterii na zgaszonym : Na odpalonym : Edytowane 15 Września 2016 przez Skruszo
Makale Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 13,6 to troszkę słabe ładowanie. Powinno być 14,1v.
mravel Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 moze cos tutaj http://forums.ross-tech.com/showthread.php?2798-B1015-Battery-Interrupter-error
Skruszo Opublikowano 16 Września 2016 Autor Opublikowano 16 Września 2016 13,6 to troszkę słabe ładowanie. Powinno być 14,1v.Wiesz co to jest prąd na aku, z alternatora wychodzi 14.6 na tej skrzynce na podszybiu jest 14.1 ana aku właśnie 13.6 :-/ Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Ok jestem w trakcie poszukiwania tego sensora pirotechnicznego, wszędzie na zagranicznych forach piszą o szczególnej ostrożności przy zakładaniu tego, tak więc moje pytanie, o co chodzi? Jak miała by wyglądać poprawna procedura montażu tego? Tak żebym nie zobaczył konfetti w postaci moich jaskow w samochodzie :-D Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Makale Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Straty na przewodach. Ten sam problem mam w VW Toauereg. Na aku 13,5volta. Śniedzieją końcóki przewodów, głównie masa. Sprawdź ładowanie tak: + z aku a masę weź z silnika. Powinno być więcej niż na samym aku.
Skruszo Opublikowano 26 Września 2016 Autor Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) No i jestem spowrotem :-/ niestety, Sprawy mają się tak że wymieniłem sensor pirotechniczny ten znajdujący się przy aku przy klemie +, błąd airbaga z zegarów udało się skasować, no ale... Gdy wyrzucilo błąd airbaga i poduszki nie działały to akumulator według mmi zaczął się ładować aż wkoncu miałem 100% i tak cały czas się trzymało, no a teraz po wymianie sensora niestety według mmi coś mi znowu ciągnie prąd, wczoraj wieczorem miałem już 80 % po krótkiej trasie 30km wskoczylo na 90 a dziś jak wsiadlem do samochodu o 14stej to już było tylko 60 % już mnie to denerwuje :-/ dodam że po wymianie sensora deaktywowalem tryb transportowy akumulatora, nie kodowalem go na nowo ale.chyba nie trzeba po każdym odlaczeniu tego robić? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Pomoże ktoś co mam zrobić z tym fantem? na komputerze mam tylko jeden błąd jbc ten drugi blad odnośnie przycisku od ADS już wyeliminowany, wykodowalem to. Po założeniu nowego sensora pirotechnicznego bloki pomiarowe aku wyglądają tak : Akumulator jest niby nowy, nawet roku nie ma, jakoś da się sprawdzić żeby być pewnym na 100 procent że to jego wina czy nie bardzo? Bo podmienić nie mam za bardzo od kogo, ewentualnie gdzie jeszcze szukać przyczyny? A może teraz wali błędem bo akumulator jest słaby i pasowało by go naładować najpierw? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Września 2016 przez Skruszo
pavlov9 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) Witam, mam ten sam błąd i borykam się z nim od dłuższego czasu, nie mam dynamic drive select, a błąd nr 03110 wyskakuje mi na kamerze cofania która jest dokladana do wyposażenia samochodu Edytowane 22 Grudnia 2017 przez pavlov9
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się