PuFi_ZioM Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Witam. Od niedawna posiadam A4 1.8T Q BEX i staram się go doprowadzić do życia. Niedługo myślę wpadnie temat z działań. Zgłębiłem trochę wiedzę o tym silniku i w miarę możliwości porobiłem co trzeba. Zrobiłem logi dynamiczne(pierwszy raz w życiu) i chciałbym kogoś mąrzejszego zapytać co w nich piszczy. Wydaję mi się, że turbo późno wstaje choć to może po przesiadce z diesla, a tam było prawie 400 Nm. Auto jedzie dobrze mi się wydaje, ale coś czuje, że mogło by być lepiej Mały pakiet startowy dostała jak każde nowo zakupione auto. Dolot sprawdziłem żadnych nieszczelności nie ma, padniety zawór odmy wyminiony. Muszę sprawdzić dv napewno i n75. Oto log (pb98): http://vaglog.pl/log_278706.html Grupy: 002, 032, 033 http://vaglog.pl/log_278705.html Grupy: 115, 118 http://vaglog.pl/log_278704.html Grupy: 002, 031 http://vaglog.pl/log_278703.html Grupy: 003, 020 Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 18 Września 2016 przez PuFi_ZioM
Łukasz13 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Logi wygladaja dobrze, turbo wstaje całkiem nieźle, ja bym nic za wiele nie ruszał, dv mozesz sprawdzić dla pewności, może jedynie przepływka delikatnie za mało wskazuje o jakies 3-5 g ale to nie powód jeszcze do jej wymiany.
PuFi_ZioM Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 Logi wygladaja dobrze, turbo wstaje całkiem nieźle, ja bym nic za wiele nie ruszał, dv mozesz sprawdzić dla pewności, może jedynie przepływka delikatnie za mało wskazuje o jakies 3-5 g ale to nie powód jeszcze do jej wymiany. Właśnie sprawdziłem dv nie miałem kompresora ale dużą strzykawką jak zassam małym wężykiem to trzyma membrane i nie puszcza. Mam z końcówką P jeszcze ori bo jest data wybita na nim. Ciekawe czy duże cisnienia trzyma muszę go sprawdzić dokładniej. W wolnej chwili dla pewności sprawdzę n75. Dzięki za szybką odpowiedź.
Łukasz13 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 JAk dv działa tak jak piszesz to sprawne, co do n75 to bym też nic nie ruszał bo w logach działa dobrze, a jak coś działa to szkoda żeby to popsuć.
PuFi_ZioM Opublikowano 20 Września 2016 Autor Opublikowano 20 Września 2016 Może masz rację. Nie będę za dużo wymyślać :-) Z chęcią bym kata wybił albo downpipe wstawial ale bez usuwania 2 sondy w ecu się nie obejdzie więc trzeba dozbierac i razem z programem działać.
kodekplus Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Pozwolę sobie podpiąć się pod temat z uwagi na taką samą jednostkę silnikową w tej samej konfiguracji, a mianowicie 1.8T BEX + Quattro. Mam nadzieję, że założyciel tematu nie ma nic przeciwko. Wklejam logi na początek: http://vaglog.pl/log_281262.html Grupy: 115, 118 http://vaglog.pl/log_281263.html Grupy: 011, 020 http://vaglog.pl/log_281258.html Grupy: 002, 003 http://vaglog.pl/log_281259.html Grupy: 002, 033, 032 http://vaglog.pl/log_281260.html Grupy: 003, 020 http://vaglog.pl/log_281261.html Grupy: 032, 033 Prosił bym o ogólną ocenę logów, czy wszystko jest w porządku, bo ja nie bardzo się orientuję jak to powinno wyglądać. Natomiast problem mam z wolnymi obrotami, ponieważ silnik na wolnych obrotach nierówno pracuje, ma tendencje do rzucania budą i widoczne opadanie obrotów na wskazówce. Nie odpala też za każdym razem jednakowo dobrze. Czasami bez problemów, a czasami jakby musiał drugi raz zakręcić. Nie wiem jednak jakie logi jeszcze zrobić w celu zbadania tego problemu. Edytowane 9 Października 2016 przez kodekplus
Łukasz13 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Logi wyglądają całkiem poprawnie, nie ma się za wiele do czego przyczepić, troche zapłony cofa, jeśli nie wymieniałeś świec to możesz to zrobić, może pomoże też na problem z obrotami, możliwe że wypadają zapłony możesz zlogować na jałowy kanały 015+016 będzie widać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się