Skocz do zawartości

kodekplus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kodekplus

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Wieluń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

858 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kodekplus

0

Reputacja

  1. Witam. Dwa numery VIN, z góry dziękuję :) WAUZZZ8E65A097785 WUAZZZ8E36A800296
  2. Czy ktoś miał podobny problem lub autor postu rozwiązał swój? Mam identyczny problem, szukam rozwiązania.
  3. Odświeżę temat, bo mam te same rozkminy. Rozwiązałeś może swoje wątpliwości? Czysto teoretycznie w B6 nie ma możliwości, aby zapalała się kontrolka pasów dotycząca fotela pasażera, ponieważ w B6 nie występował czujnik zajęcia fotela, a zatem skąd system ma wiedzieć czy ktoś siedzi i pikać o niezapietych pasach czy nie pikać. To jest pewne. Pytanie dlaczego na schemacie z ELSY występuje "Belt switch" po stronie pasażera i jest wpięty w sterownik Airbag. Pytanie za co on odpowiada.. zmienia się charakterystyka wystrzału poduszki w zależności czy pas jest zapięty czy nie? Imho- Mało prawdopodobne. Więc po co ta informacja dla sterownika? Mało tego, nie ma żadnego kodowania ani adaptacji sterownika Airbag w B6 dotyczącego zapięć pasów więc tu też dziwne, czy sterownik sam rozpoznaje czy układ jest czy nie ma? Kolejna sprawa, po stronie kierowcy wydaje się to być proste bo jest na schemacie ładnie pokazane, aby podłączyć czujnik pasów do licznika i po zakodowaniu licznika wszystko działa. Tylko znów na schemacie jest podłączenie do sterownika Airbag i to jakby z innego czujnika brany jest do tego sygnał. Jeszcze nie widziałem złączki pasów z kostką 4pin, lub czarnej kostki pod fotelem z obsadzonymi czterema pinami od dwóch różnych czujników pasa.. a zatem o co w tym schemacie chodzi? Ktoś wie? A może ma ktoś B6 z fabrycznymi czujnikami pasów i zechce się podzielić informacjami?
  4. Czy moduł Easy Entry o numerze 8H0 959 760 A obsługuje pamięć ? Mam Cabrio z fabrycznie elektrycznymi fotelami i pod każdym z nich taki moduł. Po stronie kierowcy dodatkowo jest kabel od kostki czerwonej pod fotelem do kostki od drzwi kierowcy. Natomiast w boczku i w instalacji drzwiowej już nie ma tego kabelka. Czy jak podciągnę ten kabelek z słupka do modułu w drzwiach i dołożę panel MEMO to pamięć zadziała? Czy muszę dołożyć dodatkowo moduł pamięci obok tego Easy Entry?
  5. Zmieniarka ze zdjęcia pochodzi z A4 B6/B7, a Ty masz kolego widzę B5 i radio symphony 1. Masz pewność, że ta zmieniarka współpracuje z tym radiem? W B5 były inne zmieniarki.
  6. PIN 7 w RNS-E to kodowanie BOSE do masy. Według mnie PIN 9 ze zmieniarki powinien być wpięty w PIN 2 przy RNS-E kostka B.
  7. Zdjęcie z dziwnej perspektywy, aczkolwiek wygląda to na oberwaną osłonę skrzyni - która IMHO wygląda na niefabryczną lub rozwaloną/wygiętą.
  8. Szarpnięciem bym może tego nie nazwał ale u mnie występuje takie głuche puknięcie, właśnie w sytuacji kiedy odpuszczam i dodaję gazu. Niestety ale nie mam pojęcia czym to jest spowodowane. Jeździłem natomiast innymi B6 z Q, w dieslu i w benzynie i tego zjawiska nie było. Przypuszczam, że jest już gdzieś jakiś luz w napędzie i kiedy odpuszczam gaz rozluźnia się coś w układzie, a po dodaniu gazu naprężenie powoduje głuche puknięcie. Gdyby ktoś to przerabiał i wiedział co się zużyło, byłbym wdzięczny za info (autor tematu zapewne też).
  9. Ja również pytałem w tym temacie o to czy zamontuję servotronic mając zawieszenie 1BV i mogę Ci z czystym sumieniem powiedzieć, że wszystko pasuje i działa jak należy założyłem magiel servotronic z B7 do B6 z zawieszeniem 1BV i kołem 18''
  10. Ktoś rozbierał licznik i źle założył wskazówkę. Zapnij VAGa i zrób test licznika. Wskazówki od paliwa i temperatury podczas testu muszą być idealnie w pionie.
  11. Panowie podpowiecie z jakiego samochodu pochodzi ta nawigacja: http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-S4-B7-NAVIGATION-PLUS-SAT-NAV-NAVIGATION-SYSTEM-RNS-E-8E0035193A-NO-CODE-/232082427580 Wygląda na to, że jest to LED, bo ma przycisk MEDIA oraz inny wygląd menu. Ale jej numer zaczyna się od 8E0. Końcówka 193A. Ani to Exeo, ani to A3, zatem w A4 były montowane LEDowce?
  12. Lusterka zewnętrzne ściemniają się analogicznie lewe i prawe. Sygnały do tych lusterek są zmostkowane i steruje nimi lusterko wewnętrzne. Dlatego jeśli jedno lusterko zewnętrzne się ściemnia, a drugie nie, to oznacza problem z podłączeniem lub z samym szkłem. Fotochromu się nie koduje, więc to nie jest powód na pewno. Także według mnie to musi być zbieg okoliczności, że akurat w dwóch różnych autach, które posiadasz, nie działa prawe lustro. Swoją drogą, w B7 występowały szkła z obwódkami? Wydaje mi się, że nie, także może było coś grzebane i dlatego nie działa. Zewnętrzne lusterka nie mają czujników, więc nie wiem jakim cudem ściemniły Ci się lusterka jak zaświeciłeś latarką bezpośrednio w lewe lustro Wewnętrzne lusterko ma czujnik obok włącznika i to jest jedyny czujnik, który generuje sygnał ściemnienia luster. Jeśli było grzebane w drzwiach i raz działa ściemnianie raz nie to sprawdź połączenia. Kable lubią pękać w harmonijce łączącej karoserię z drzwiami.
  13. Da się. Można wykorzystać jeden z guzików na panelu małej navi, aby działał on jako klawisz "menu". Zakodować i wentylacja będzie śmigać. Do ogrzewania musisz mieć piecyk webasto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...