Skocz do zawartości

KamusV6

Pasjonat
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KamusV6

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Świdnik

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1571 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KamusV6

0

Reputacja

  1. Szklanki? Niech wymieni zaworki zwrotne i będzie dobrze.
  2. Cześć, Moje auto to ASN, manual, ośka. Wczoraj dopadł mnie następujący objaw - drżenie całego auta mocno nasilające się po zwiększeniu obrotów powyżej ~2,5 tys. obrotów (zarówno na postoju, jak i w trakcie jazdy). Sytuacja wygląda tak - zapalam auto, jest wszystko ok, czasem po zwiększeniu obrotów (na postoju) od razu auto wpada w wibracje i rezonans, czasem nie. Więc zapinam VCDS'a i sprawdzam, zero błędów, zapłony nie wypadają, rozrząd ok. Dalej więc męczę auto i wtedy dopiero zauważyłem, że jeśli nie ma wibracji, to wystarczy zwiększyć obroty i wtedy wcisnąć sprzęgło, wtedy pojawiają się wibracje i nie ustępują nawet po puszczeniu sprzęgła. Można zgasić auto, zapalić ponownie i albo wibracje pojawiają się od razu, a jeśli ich nie ma, to wystarczy wcisnąć sprzęgło przy podwyższonych obrotach żeby się pojawiły. Jedyne co mi w tej chwili przychodzi do głowy to dwumas, gdzieś kiedyś nawet czytałem o podobnych objawach w ASN'ie, gdzie okazało się uszkodzone łożysko koła dwumasowego. Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Z góry dziękuję za pomoc i wszelakie sugestie.
  3. Cześć, Moje auto to ASN, manual, ośka. Wczoraj dopadł mnie następujący objaw - drżenie całego auta mocno nasilające się po zwiększeniu obrotów powyżej ~2,5 tys. obrotów (zarówno na postoju, jak i w trakcie jazdy). Sytuacja wygląda tak - zapalam auto, jest wszystko ok, czasem po zwiększeniu obrotów (na postoju) od razu auto wpada w wibracje i rezonans, czasem nie. Więc zapinam VCDS'a i sprawdzam, zero błędów, zapłony nie wypadają, rozrząd ok. Dalej więc męczę auto i wtedy dopiero zauważyłem, że jeśli nie ma wibracji, to wystarczy zwiększyć obroty i wtedy wcisnąć sprzęgło, wtedy pojawiają się wibracje i nie ustępują nawet po puszczeniu sprzęgła. Można zgasić auto, zapalić ponownie i albo wibracje pojawiają się od razu, a jeśli ich nie ma, to wystarczy wcisnąć sprzęgło przy podwyższonych obrotach żeby się pojawiły. Jedyne co mi w tej chwili przychodzi do głowy to dwumas, gdzieś kiedyś nawet czytałem o podobnych objawach w ASN'ie, gdzie okazało się uszkodzone łożysko koła dwumasowego. Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Z góry dziękuję za pomoc i wszelakie sugestie.
  4. Moja ośka w manualu poleciała 260 licznikowe, na GPS 247 było. Szkoda auta na takie ciśnięcie, ale pokusa była raz sprawdzić. Tak normalnie prędkości rzędu 200 - 220 km/h nie uważam aby były dla tego silnika jakimś problemem przy dłuższej jeździe. Chociaż najprzyjemniej w trasie mi się jeździ autostradą/ekspresówką z tempomatem zapiętym na 150-160km/h - silnik sobie ładnie pracuje, bez wielkiego obciążenia, a i spalanie przy takiej prędkości jest jeszcze całkiem przyzwoite. Miałem poprzednio TT 1.8T 180KM (AJQ) i ASN dla mnie wygrywa. Może i w ASN'ie brak tego fajnego kopnięcia turbiny, ale finalnie to ASN wygrywa osiągami, kulturą pracy, a przede wszystkim jazdą z wyższymi prędkościami na dłuższych odcinkach, gdzie 1.8T wg mnie po prostu się męczyło.
  5. Gorąco zachęcam wszystkich klubowiczów do pomocy potrzebującym naszego wsparcia dzieciom poprzez portal siepomaga.pl Pomóżmy im przeżyć! Portal jest o tyle fajny, że nie wpłacamy pieniążków na ogólną zbiórkę, tylko na konkretny cel i na bieżąco widzimy ile już udało się zebrać i ile brakuje. Sam niedawno się o nim dowiedziałem i postanowiłem regularnie pomagać - naprawdę sprawia mi to ogromną radość, fakt, że chociaż w małym stopniu pomogę tym małym Skarbom. Dla przykładu: https://www.siepomaga.pl/zycie-nicoli https://www.siepomaga.pl/stefania https://www.siepomaga.pl/ratujemy-krystiana https://www.siepomaga.pl/weronikaibartek https://www.siepomaga.pl/ratujemykacperka Naprawdę nie trzeba wiele - 10zł, 20zł, 50zł, 100zł ile kto może... Dla nas to niewiele, a tym dzieciom może uratować życie... Niech tysiąc osób przeleje po 20zł to już razem mamy 20.000zł. Wystarczy odmówić sobie paczki papierosów, kilku butelek mocniejszego napoju, czy innych przyjemności... Uwierzcie - pomaganie sprawia radość!
  6. KamusV6

    225/40/18 zamiast 245/40/18

    To 40, oznacza procent z szerokości, czyli wysokość opony stanowi 40% z 225mm (przy oponie 225/40/18).
  7. Mój szef w Range Rover'ze Sport miał Nokiany Z-Line i po dwóch sezonach zaczęły się jakby kruszyć i odpadać kawałeczki gumy. W tym roku był ich trzeci i ostatni sezon - wrócił z trasy z duszą na ramieniu, bo auto zaczęło podskakiwać - co się okazało jedna opona całkowite jajko (dokładnie w ten sam sposób jak na zdjęciach autora tematu), dwie w sposób minimalny, ale też już zaczęły "puchnąć", jedna ok Także poszły od razu do śmietnika.
  8. Przekalkuluj sobie o ile wzrośnie Ci składka po ewentualnej wypłacie pieniążków... Przy obecnych realiach nie wiem, czy nie lepiej wymienić rolki i nic nie zgłaszać. Halogeny i lampa parują, bo nabrały wody, jak je wyjmiesz i odparuje z nich woda będzie ok.
  9. Dymienie na niebiesko przez panewki? To ciekawe...
  10. Witam kolegów, W swoim aucie miałem fabrycznie xenony. Jakiś czas temu zakupiłem ori bixenony do B6. Na spokojnie je sobie poczyściłem, uszczelniłem miejsce regulacji, założyłem soczewkę z B8 no i dziś przyszedł dzień montażu. Z lewą lampą nie było problemów, natomiast z prawą trochę się zdziwiłem. Okazało się, że wiązka prawej lampy jest za krótka, to znaczy nie sięga do wtyczki w bixenonie. Jak to rozwiązać? Przedłużać wiązkę, czy jest jakiś sposób? Próbowałem delikatnie wyciągnąć z błotnika trochę więcej kabli, jednak nie bardzo chciało to iść, bałem się, że coś pourywam. Może ktoś montował u siebie bixy i coś poradzi?
  11. Mam u siebie z przodu ISOFIX. Nic nie trzeba pruć, wsuwa się mocowanie w stelaż fotela i skręca na dwa blachowkręty z zestawu.
  12. KamusV6

    SWAP 2.2T

    2.2T to była ciekawa opcja w erze A80, A100. Dzisiaj nie widziałbym sensu pakować go do nowszego auta, nie ta epoka.
  13. RNS-D czyta mapy z napędu znajdującego się w samym radiu.
  14. Uszczelniacz wału wymieniany był?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...