grzesiek85 Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Witam mam następujący problem z Audi A4 2,4 Quattro podczas przyśpieszania od prędkośći 30km/h do ok 100km/h 2 i 3 bieg przenoszą się drgania na nadwozie w takim stopniu aż drgają lusterka i jest straszny dudent . Występuje to też gdy puszczę gaz na 4 lub 3 biegu . Wymieniłem wał napędowy na drugi nic nie pomogło wymieniłem podpore wału przerobiłem od transita jest sztywniejsza też nic nie pomogło sprawdziłem poduszki pod skrzynią , silnikiem , mocowania mostu wszystko jest ok postanowiłem pojechać do serwisu we Wrocławiu może tam mi powiedzą co to drga , po przeglądzie dowiedziałem się że to wał lub skrzynia wjechałem więc na kanał przejrzałem jeszcze raz to wszystko i znalazłem mały luz na flanszy w skrzyni biegów rozebrałem ostatnią część skrzyni i wymieniłem 4 łożyska które były podejrzane i to też nic nie pomogło . Naprawdę nie wiem już co to za przyczyna jedyne co mi się nie podoba to to że skrzynia biegów nie jest po śirodku tunelu tylko jest bliżej strony kierowcy a nie wiem czy to może mieć wpływ . Gdy auto odpale po nocy to przez jakieś 2-3km jest prawie nie wyczuwalne . Bardzo proszę o pomoc kogoś kto przechodził coś podobnego jeżeli jest ktoś kto potrafi mi powiedzieć co jest do wymianypo przejechaniu się tym sam to dojadę grzie będzie trzeba . pozdrawiam [ Komentarz dodany przez: Sprinter: 21-02-2007, 01:21 ] Kolegę proszę o zapoznanie się z regulaminem i potem kontynowanie tematu.
pet3r Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 robili, objezdza 2.6Q nie odchodzmy od tematu, bo problem kolega ma porzadny :./
Strahd Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 http://www.parkers.co.uk/cars/specs/data.aspx?model=46 Nie ma... :confused:
Sprinter Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 http://www.parkers.co.uk/cars/specs/data.aspx?model=46Nie ma... :confused: Jest i sam jedną taką oglądałem z chęcią zakupu... Ale koniec OT ! Mowa jest o drganiach.
adadur Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 Jeśli tego nie próbowałeś to podmień wszystkie koła.
Radek321 Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 Wał podczas jakiejkolwiek wymiany np. przegubów krzyżakowych należy składać dokładnie tak samo gdyż wał jest wyważany i może tu jest błąd ktoś źle złożył wał i wał ma bicie.
grzesiek85 Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Opublikowano 21 Lutego 2007 Koła zamieniałem kilka razy opony wszystkie jednakowe felgi proste a wał złożyłem dokładnie tak jak fabryka zaznaczyłem sobie i po wymianie podpory złożyłem tak samo. Zastanawiam się tylko czy ułożenie tej skrzyni nie po śirodku tunelu może mieć taki wpływ nie mam u kogo podejrzeć jak jest w innych quattro bo być może to być to .
adadur Opublikowano 22 Lutego 2007 Opublikowano 22 Lutego 2007 Może zagadnij baskeciora ma q jak to u niego jest?
grzesiek85 Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Opublikowano 23 Marca 2007 Okazało się że tylny dyfer ma luz na flanszach do których przykręca się przeguby
maciek R1 Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 Cześc kolego. Mam audi a4 2.5 tdi quattro 1999 r i podobny problem.Mój problem powstał jak ktoregos dnia dałem na D (mam automat) i coś mocno hukło. pozniej nic i jeżdze do dzisiaj,ale jak dodaje gazu to auto drży całe a jak odejme to nic. wymieniłem:przeguby wszystkie, poduszki pod silnikiem wszystkie,łożyska na wale i na sprzegle torstena(reduktor),zrobiłem remont skrzyni,wymieniłem reduktor,dołożyłem już 6000 zł. i dalej drży. mam swój warsztat i nikt mi nie moze powiedziec co to jest. szukam wału i dyfra. Może Ty mi powiesz co sie dzieje z moim autkiem. Fajnie mi sie jezdzi. zawsze jezdzilem mercedesem ale teraz zmienilem na audi i lipa. gdybyś mógł to wyślij mi na mój adres:[email protected] wiadomosc co robic. Dzieki czesc.
grzesiek85 Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Opublikowano 31 Marca 2007 Ja stawiam na dyferencjał też szukam i nic lepszego od mojego nie znalazłem wszystkie które oglądałem miały luzy , wcześniej miałem BMW 328i 193km miała przejechane ponad 300tys dostawała dużo więcej po zaworach i tam nie miałem problemów . Nie wiem tylko czy nie ma czasami możliwośći wymiany samych łożysk w dyferencjale
maciek R1 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Ja wczoraj znalazłem na allegro dyfer od audi a4 2.5 quattro tylko nie 1999 rok a 2000 rok. zamówiłem. może bedzie. Jeszcze chcę wysłać wał do regeneracji (może jest krzywy).Jak myślisz o tym wale? Tak szczerze to jestem juz tak zdesperowany ze jak nic nie wymysle do "JUDASZA" to bedzie chyba pierwszy z udziałem audi a4 w głównej roli. Pozdrawiam [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 01-04-2007, 08:21 ] zapraszam do przejrzenia regulaminu, następne posty będą kasowane
grzesiek85 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2007 raczej to nie wał ja zmieniaŁem 3 wały i nic a ten dyfer to czasami nie z Grudziądza bo ja od niego brałem wał ?
maciek R1 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 [Tak to ten z grudziądza. A wał juz zregenerowałem i nic!!! Ręce mi opadają. Jeszcze mówią że to te przeguby na wale. Może one tak drżą. A może też główny wał w silniku mieć bicie. U mnie przy 2000 obrotach na postoju troszke zadrży. Co Ty na to?
grzesiek85 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Ja kupiłem ten wał z grudziądza był dobry przejechane 180tys a teraz kupilem most zmieniłem i jest cisza wszystkie drgania ustąpiły więc nie słuchaj głupot że to wał w silniku bo to napewno nie to .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się