aphex Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Witam. Czy jest ktoś wstanie powiedzieć gdzie jest silniczek krokowy w 2,8 v6 30v ack?? Jest razem z przepustnica (na linkę)?? Mam problem z falowaniem obrotów zazwyczaj przy porannym odpalaniu. Ostatnio nawet i na gorącym ale krotko. Do tego jeszcze doszło lekkie poszarpywanie podczas jazdy czy to na gazie (stag 200 - ostatnio wymienione wtryski na MAGIC JET) jak i na benzynie. Dodam ze czyściłem przepustnice ze szlamu i jest na pewno w 80% lepiej bo przed czyszczeniem po porannym odpalaniu i falowaniu obrotów nie dało się jechać. Teraz jest tak ze poszaleją mi obroty ale za to jechać się jeszcze da. Jeśli chodzi o osiągi to nie narzekam (tylko ze nie mam porównania ) i tu jest moje zagwozdka bo jak by to był przepływomierz to wogole by nie jechał. Krokowy nie działa podczas jazdy tylko na biegu jałowym. Przepustnice adaptowałem i jest OK w Vag-u. Błędów tez nie widać. Wszystko jakby było OK ale nie jest. Oczywiście to dzieje się sporadycznie ale na 5 dni już 3 razy to się ujawniło. Nie chciałbym stanąć w szczerym polu jeśli to zignoruje. Pozdrawiam i mam nadzieje ze choć trochę ktoś mnie nakieruje na rozwiązanie problemu.
Willi011 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Witam, W moim autku A4 1,8 tez potrafia falować obroty. Zdejmuje kalemę od akumulatora na noc i rano zakładam juz jest lepiej . Po rozgrzaniu silnika do 90 usterka zanika. Robiłem tak już trzy razy w ciągu 1,5 roku i auto jeździ super.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się