Dezmond 0 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Przy odpalaniu auto puści tak mocny biały dym że aż go widać w każdym lusterku (pachnie ropą) a na biegu jałowym buja całym autem. Sprawdzałem na kompie wtryski i egr i wszystko w normie. autko ma pod 300 tyś przebiegu ale niezależnie od temperatury pali na rys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Mówisz, że sprawdzałeś wtryski. Rozumiem, że wiesz jakie powinny być korekcje, bipy itp? Jeśli pachnie ropą, buja autem i kopci to możliwe, że pompka pada. Najlepiej jakbyś zrobił logi i podesłał tu na forum. Co to w ogóle za silnik? BKE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezmond 0 Opublikowano 22 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Silnik brb. Podsyłam logi statyczne, wieczorem postaram się zrobić dynamiczne jeszcze http://vaglog.pl/log_279200.html http://vaglog.pl/log_279201.html http://vaglog.pl/log_279199.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Pompa vacum nie cieknie? Oleju nie ubywa albo co gorsza nie przybywa? Kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Filtr powietrza czysty? Bipy na minus silnikowi brakuje paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezmond 0 Opublikowano 22 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Filtr powietrza zmieniony a paliwa w ten weekend wymienię a na razie przesyłam logi dynamiczne zrobione jadąc na 3 biegu od 1,5 tyś do 4 tyś obrotów http://vaglog.pl/log_279224.html http://vaglog.pl/log_279225.html http://vaglog.pl/log_279226.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Zmień ten filtr paliwa, pamiętaj o oringach. Jak nie będzie poprawy to albo coś ze tandem pompą, albo możliwe, że z wiazką, chociaż ciężko to stwierdzić bo korekcje są całkiem ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Logów 13 23 nierobi sie dynamicznie, tylko na postoju. Dlatego korekcje są dobre. Zrób je statycznie. 13 23 004 A dynamiczne jak chcesz zrobić to grup 003 008 010 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Logów 13 23 nierobi sie dynamicznie, tylko na postoju. Dlatego korekcje są dobre. Zrób je statycznie. 13 23 004 A dynamiczne jak chcesz zrobić to grup 003 008 010 011 Czasami w próbie dynamicznej w logu 23 widać pogorszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Czasami w próbie dynamicznej w logu 23 widać pogorszenie. Masz racje wtedy najprawdopodobniej filtr do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezmond 0 Opublikowano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Jutro wymianie ten filtr i dam logi. Co ciekawe mechanik twierdzi że trzeci wtrysk jest do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Po tych logach to bardziej czwartego bym sie czepiał, ale jest jeszcze w normie. 0,8 to niejest źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezmond 0 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Wymieniłem filtr paliwa i bez zmian. Ale zaczyna zastanawiać mnie zawór EGR. http://vaglog.pl/log_279583.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Wyjmij i wyczyść egr. Ale on nie powoduje białego dymu i zapachu niespalonej ropy, to rzaczej coś z pd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 A na ile masz ustawioną synchronizację? Zrób loga 04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezmond 0 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 004 http://vaglog.pl/log_279596.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Masz ustawiony kąt synchronizacji na -4.4. Możliwe, że przez to telepie autem. Ustaw tak w okolicach 0 ewentualnie -0.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezmond 0 Opublikowano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Ustawiłem na 0 i wszystko chodzi jak powinno. Zero bujania autem i chyba jest trochę ciszej w srodku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzozek 2 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Biały dym ustąpił i zapach ropy po ustawieniu kąta na 0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezmond 0 Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Słabiej jest z dymem ale jest nadal. Wywaliło mi błąd od swiecy żarówek. Wymienię i zobaczę czy dalej tak jest. Auto na zimnym nie puści dymka lecz na ciepłym jest dalej to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się