Dziubek1510 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Witam wszystkich...Mam problem, przy przyspieszaniu (powyżej około 2000-2200 obrotów) zaczyna poszarpywać. Przy zapięciu tempomatu w okolicach tych samych obrotów także szarpie, przy większych lub niższych obrotach ustępuje. Zaobserwowałem to tylko na rozgrzanym silniku. W aucie wcześniej była wymieniona pompa vacum, ostatnio wymieniłem filtr paliwa i została wyjęta pompa paliwa ze zbiornika oraz oczyszczona (tragicznie nie wyglądała). Przebieg prawdziwy 354 tys. Niestety nie mam możliwości podpięcia auta pod komputer...Czy to oby na pewno wtryski??
venom171 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 zrób logi ststyczne i dynamiczne jeśli to możliwe i wklej tutaj bo ciężko wróżyć z fusów
lukasz51237 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 A przed wymianą pompy vacum było to samo?
Dziubek1510 Opublikowano 26 Września 2016 Autor Opublikowano 26 Września 2016 Nie...Pompa vacum była wymieniona w marcu bo nie wyrabiała wspomagać pompy hamulcowej.A to szarpanie pojawiło się na początku września :/
daros Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) Zaślep EGR np. poprzez wypiecie wężyka i zatkanie go. Jeśli poszarpywanie zniknie, to masz niesprawny egr. Edytowane 27 Września 2016 przez daros
lukasz51237 Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Jak zmieniałeś filtr paliwa to oringi dałeś nowe?
skapek Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Mam identyczny problem... egr nowy, wszystkie wężyki podciśnieniowe razem z czujnikami nowe, vacum nowe, filtr paliwa razem z oringami wymieniony, pompki sprawdzone... w moim przypadku obstawiam dwumas albo listwe (wtyczki) pompek pod pokrywą zaworów. W najbliższym czasie wymienie całą wiàzke do pompek,zobaczymy co bedzie Edytowane 27 Września 2016 przez skapek
Dziubek1510 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2016 Uporałem się z tym problemem!! Zaczęło już się tak dziać, że szarpanie pojawiło się poniżej 2 tysięcy obrotów, a nawet pojawiła się nierówna praca silnika na wolnych obrotach.Wymieniłem EGR i to dalej nie jest to :/Kolejnym postanowieniem była wymiana listwy zasilającej wtryski co okazało się sukcesem i nie jest to aż takie kosztowne!! Zadzwoniłem do serwisu Audi aby uzyskać nr części i przybliżoną cenę (Serwis Audi 350zł) a jak doskonale wiemy VW i Audi to jedno i to samo jedynie cena inna, więc następnie zadzwoniłem do serwisu VW, ponieważ przebywam za granicą to usłyszałem cenę w Euro (77 Euro) i okazało się, że mają listwę na miejscu więc pojechałem i kupiłem.Przystępując do wymiany myślałem, że zajmie mi to dużo więcej czasu. Potrzebowałem na to 2 godzin razem z wyczyszczeniem wszystkiego co demontowałem. Narzędzia potrzebne płaski wkrętak, szczypce to obejmy i nasadkowa 10 Demontujemy rurę, która przechodzi między silnikiem, a grodzią od EGR-u żeby mieć jak najwięcej miejsca. Demontujemy pokrywę zaworów. Odkręcamy zasilanie od listwy (nie na siłę, wkrętakiem trzeba zluzować zabezpieczenie wtyczki) i dwie śruby mocujące listwę z silnikiem. Wtyczki z wtrysków trzeba z wyczuciem wysunąć, nie mają jakiegoś dodatkowego zabezpieczenia i aby nam nie przeszkadzały przy wysuwaniu listwy lepiej jest je wczepić na listwę, tak samo jak to jest widoczne na nowej listwie. Starą listwę należy wysuwać (stojąc z przodu auta) w prawy dół, tam jest najwięcej miejsca. Nową listwę lepiej jest trochę popodginać przed wsuwaniem. I resztę czynności powtarzamy w odwrotnej kolejności. Nr części jeśli mowa o kodzie silnika AVF: 038 971 600Mam nadzieję, że przyda się komuś ten opis Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się