DANDYS 0 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Witam,gdy rano odpalajac muszę krecic z 10sekund a nie raz dopiero za drugim odpali .Jak już odpali to pali od strzła .Na co zwrócić uwagę?. Chciałabym sprawdZić dawkę startową ale nie wiem gdzie to szukac. Mógłby ktoś opisać krok po kroku jak to zrobić i jakie powinny być adaptacje? I dodam że przy każdym odpalaniu buchnie czarnym dymem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolek1997 0 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Obstawiałbym cofające się paliwo, jeśli potem już pali na dotyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakamc 0 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Witam,gdy rano odpalajac muszę krecic z 10sekund a nie raz dopiero za drugim odpali .Jak już odpali to pali od strzła .Na co zwrócić uwagę?. Chciałabym sprawdZić dawkę startową ale nie wiem gdzie to szukac. Mógłby ktoś opisać krok po kroku jak to zrobić i jakie powinny być adaptacje? I dodam że przy każdym odpalaniu buchnie czarnym dymem. miałem identyczne objawy rok temu z golfem 4 1.9 / rzeczywiscie potwierdziło się to co pisze kolega wyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANDYS 0 Opublikowano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Ale co jest przyczyną cofania paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy51 1 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Tz. Zawór zwrotny Niestety nie pomogę Ci gdzie on się znajduje przy twoim silniku A żeby sprawdzić zawor zwrotny, zalej bak przynajmniej połowę i postaw go tak aby tył samochodu był dużo wyżej niż przód. Jeżeli odpali od strzała to będzie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANDYS 0 Opublikowano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 postawiłem wyżej d*pą trochę lepiej zapaliła ,ale troche pokręciła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krecik_20 0 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) Witam,gdy rano odpalajac muszę krecic z 10sekund a nie raz dopiero za drugim odpali .Jak już odpali to pali od strzła .Na co zwrócić uwagę?. Chciałabym sprawdZić dawkę startową ale nie wiem gdzie to szukac. Mógłby ktoś opisać krok po kroku jak to zrobić i jakie powinny być adaptacje? I dodam że przy każdym odpalaniu buchnie czarnym dymem. Być może paliwo się cofa, ale zamiast grzebać w dawkach startowych lepiej zacząć od prościejszych rzeczy np: porządnie naładować akumulator, sprawdzić czujnik temperatury itp Co do zmiany dawki startowej: Egine login : 26242 ( KOD SILNIKA AFB) adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768" wciskaSZ testuj, w rubryce test value wyświetli się max wartość. 5.Zapisujemy następnie nową wartość, odłączamy kompa i sprawdzamy w praktyce czy pomogło. Edytowane 2 Października 2016 przez krecik_20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANDYS 0 Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) i co dobra dawka? silnik AKN Teraz juz mrozy i naprawdę słabo pali , kreci kręci i ciach i chodzi . Edytowane 8 Listopada 2016 przez DANDYS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się