Skocz do zawartości
IGNOROWANY

układ paliwowy błędne wskazanie poziomu paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy móglibyście pomóc opisując zasadę działania wskaźnika paliwa. Przy tankowaniu A4 B6 1.8T BEX quatrro do pełna wskaźnik paliwa pokazuje tylko troszkę ponad połowę zbiornika.

Z tego co wywnioskowałem pompa paliwa jest po prawej stronie zbiornika a wskaźnik po lewej...ale tylko wskaźnik? czy jest po lewej stronie coś jeszcze?Słyszałem , że jakaś pompa przelewa paliwo z lewej do prawej komory zbiornika paliwa...

U mnie sytuacja wyglądała dokładnie tak:

wskaźnik paliwa pokazuje rezerwę

tankuję do pełna 43 l paliwa

po zatankowaniu wskaźnik pokazuje trochę ponad połowę zbiornika

Próbowałem potencjometrem sprawdzić wskaźnik na pulpicie ale podając rezystancję na kostkę z lewej strony zbiornika od 1,5 ohma do 1000 ohma wskaźnik wychylił w kierunku max zaledwie o jakieś dwa milimetry...

Ogólnie proszę osoby dla których ten temat jest banalnie prosty o pomoc w rozwiązaniu problemu i objaśnienie dokładnie zasady działania zasilania układu paliwowego jak i jego wskazania na pulpicie.

Pozdrawiam Wszystkich.

Opublikowano

Sprawdź sobie najpierw VAGiem:

wejdź w grupę 17 (zegary) --> zrób test wyjść --> Wskazówki po przekręceniu powinny ustawić się w pionie, jeżeli nie, to ustawiasz ręcznie daną wskazówkę :)

Opublikowano

Czujniki masz dwa, po prawej i lewej. Sprawdz bledy w liczniku i zrob test zegarow jak kolega wyzej radzi. Wszystko za pomocą VAGa

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czujniki masz dwa, po prawej i lewej. Sprawdz bledy w liczniku i zrob test zegarow jak kolega wyzej radzi. Wszystko za pomocą VAGa

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Dziękuję Wam za podpowiedzi.Wykonam testy zegarów.

Sprawdź sobie najpierw VAGiem:

wejdź w grupę 17 (zegary) --> zrób test wyjść --> Wskazówki po przekręceniu powinny ustawić się w pionie, jeżeli nie, to ustawiasz ręcznie daną wskazówkę :)

Dziekuję.

Dzisiaj byłem u elektryka samochodowego...wyszły błędy we wskazaniach pływaków....rozebrałem prawą stronę i faktycznie okazało się, że podczas tankowania ramię pływaka blokował wężyk, który był źle osadzony...po prostu leżał luźno w zbiorniku a powinien być przepleciony przez takie oczko w obudowie pompy paliwa. W sumie nie wiem po co tam ten wężyk....bo jest on podłączony u góry do króćca który jest zaślepiony takim plastikowym kapslem a jego dolny koniec prowadzi do dna zbiornika...nadaje się on do odsysania paliwa np. przy demontażu całego zbiornika.

Problem rozwiązany.

Dziękuję za dobre rady.

Temat uważam za zakończony.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...