Jack25 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Czy móglibyście pomóc opisując zasadę działania wskaźnika paliwa. Przy tankowaniu A4 B6 1.8T BEX quatrro do pełna wskaźnik paliwa pokazuje tylko troszkę ponad połowę zbiornika. Z tego co wywnioskowałem pompa paliwa jest po prawej stronie zbiornika a wskaźnik po lewej...ale tylko wskaźnik? czy jest po lewej stronie coś jeszcze?Słyszałem , że jakaś pompa przelewa paliwo z lewej do prawej komory zbiornika paliwa... U mnie sytuacja wyglądała dokładnie tak: wskaźnik paliwa pokazuje rezerwę tankuję do pełna 43 l paliwa po zatankowaniu wskaźnik pokazuje trochę ponad połowę zbiornika Próbowałem potencjometrem sprawdzić wskaźnik na pulpicie ale podając rezystancję na kostkę z lewej strony zbiornika od 1,5 ohma do 1000 ohma wskaźnik wychylił w kierunku max zaledwie o jakieś dwa milimetry... Ogólnie proszę osoby dla których ten temat jest banalnie prosty o pomoc w rozwiązaniu problemu i objaśnienie dokładnie zasady działania zasilania układu paliwowego jak i jego wskazania na pulpicie. Pozdrawiam Wszystkich.
toman Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Sprawdź sobie najpierw VAGiem: wejdź w grupę 17 (zegary) --> zrób test wyjść --> Wskazówki po przekręceniu powinny ustawić się w pionie, jeżeli nie, to ustawiasz ręcznie daną wskazówkę
bobikos Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Czujniki masz dwa, po prawej i lewej. Sprawdz bledy w liczniku i zrob test zegarow jak kolega wyzej radzi. Wszystko za pomocą VAGa Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Jack25 Opublikowano 29 Września 2016 Autor Opublikowano 29 Września 2016 Czujniki masz dwa, po prawej i lewej. Sprawdz bledy w liczniku i zrob test zegarow jak kolega wyzej radzi. Wszystko za pomocą VAGa Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Dziękuję Wam za podpowiedzi.Wykonam testy zegarów. Sprawdź sobie najpierw VAGiem: wejdź w grupę 17 (zegary) --> zrób test wyjść --> Wskazówki po przekręceniu powinny ustawić się w pionie, jeżeli nie, to ustawiasz ręcznie daną wskazówkę Dziekuję. Dzisiaj byłem u elektryka samochodowego...wyszły błędy we wskazaniach pływaków....rozebrałem prawą stronę i faktycznie okazało się, że podczas tankowania ramię pływaka blokował wężyk, który był źle osadzony...po prostu leżał luźno w zbiorniku a powinien być przepleciony przez takie oczko w obudowie pompy paliwa. W sumie nie wiem po co tam ten wężyk....bo jest on podłączony u góry do króćca który jest zaślepiony takim plastikowym kapslem a jego dolny koniec prowadzi do dna zbiornika...nadaje się on do odsysania paliwa np. przy demontażu całego zbiornika. Problem rozwiązany. Dziękuję za dobre rady. Temat uważam za zakończony.Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się