StrusLbn Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) Witam. Ostatnio zauważyłem błąd związany z przeładowaniem turbiny. Zrobiłem logi dynamiczne i proszę oceńcie je i podpowiedzcie w czym może tkwić problem. Dzięki z góry!!! Tuesday 27 September 2016 20:10:02 8E0 906 018 B 1,8L R4/5VT 0004 Group A: '115 Group B: RPM Load Absolute Pres, Absolute Pres, TIME TIME MARKER STAMP /min % mbar mbar STAMP 0,01 1320 57,1 1340 1000 0,27 1480 64,7 1390 1090 0,58 1640 67,7 1410 1140 0,88 1760 72,2 1420 1200 1,18 1920 77,4 1400 1270 1,48 2080 83,5 1390 1380 1,78 2280 89,5 1400 1500 2,08 2440 99,2 1380 1650 2,39 2640 100 1370 1590 2,69 2840 94 1360 1470 3 3040 89,5 1330 1460 3,4 3280 87,2 1280 1460 3,7 3440 86,5 1240 1440 4 3640 85,7 1200 1450 4,31 3800 85 1170 1460 4,61 3960 85 1150 1460 4,91 4120 82 1160 1480 5,21 4280 80,5 1170 1490 5,51 4440 80,5 1170 1500 5,82 4600 79,7 1170 1510 6,12 4760 79,7 1140 1540 6,42 4920 76,7 1140 1560 6,72 5080 76,7 1140 1580 7,02 5200 78,9 1140 1610 7,32 5360 80,5 1140 1660 7,63 5520 79,7 1140 1710 7,93 5680 78,9 1140 1730 8,33 5880 78,2 1140 1750 8,63 6000 78,2 1140 1760 8,93 6160 78,2 1140 1780 9,23 6320 78,9 1140 1790 Edytowane 29 Września 2016 przez StrusLbn
Łukasz13 Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Zrób komplet logów bo z tych za wiele nie wynika, 002+033, 115+118, 003+020, wrzuć na vaglog.pl
StrusLbn Opublikowano 2 Października 2016 Autor Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) OK, dzięki za podpowiedz. Dziś mi się nie uda niestety zrobić logów ale jutro zrobię i wrzucę. Na wszelki wypadek mam na podmiankę DV oraz drugi sprawny przepływomierz Zrób komplet logów bo z tych za wiele nie wynika, 002+033, 115+118, 003+020, wrzuć na vaglog.plA z tych kanałów czego się dowiemy?Hej, co prawda nie zrobiłem logów ale : podmienilem przeplywe i moja jest sprawna. Tak samo z n75. Założyłem nowa ori DV i żadnej różnicy. Dalej wyskakuje mi błąd przeladowania. Na próbę odlaczylem wąż podciśnienia od Dv i też żadnej różnicy. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale problem moim zdaniem leży właśnie w podcisnieniu które ma dochodzic z kolektora do DV. Który zawór odpowiada za dostarczenie podciśnienia do DV? Gdzie go szukac i jak sprawdzić? Edytowane 2 Października 2016 przez StrusLbn
Galetto Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Zrób cały kpl. logów. Tu widać, że ECU obcina doładowanie, a turbo idzie własnym życiem.
StrusLbn Opublikowano 10 Października 2016 Autor Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) Już wiem gdzie tkwi problem. Mianowicie, w gruszce i w upuście (grucha jest szczelna, trzyma). Musze wyregulować WG tz. wydłużyć ruch cięgła ale nie bardzo wiem jak się zabrać do tego. Czy da radę bez rozbierania wyregulować WG? Czy trzeba odkręcać kolektor? I tak naprawdę jak wyregulować gruchę? Metodą prób i błędów czy jest na to sposób? Edytowane 10 Października 2016 przez StrusLbn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się