Krzysztof Chincz Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) Witam Prezentuje kilka fotek mojego auta . A4 Avant 2005 r Silnik 2.0 tdi 16V BLB Kolor LY9B Wypasy Bi xenon navi pół skóry dodatki w środku s-line kierownica multi gałka nakładka ręcznego dekory na progach czarny sufit itd Auto w moim posiadaniu od lutego 2016, po zakupie dokonałem wszelkich wymian serwisowych olej filtry płyn hamulcowy rozrząd napęd pompy oleju i jeszcze kilkanaście dupereli sprawdzona geometria. W międzyczasie było kilka napraw drobnych usterek wymiana pompki spryskiwacza czujnika przy dźwigni sprzęgła uszczelnienie pompowtryskiwaczy i regeneracja 1 szt . Modyfikacje - dokładka od leona - ledy w DRL - ledy we wnętrzu - przednie szyby przyciemnione 15% - wymiana gałki i dźwigni ręcznego na nowe - zmiana tarcz i klockó z 288 i 245 na 312 i 256 wszystko ate - malowanie zacisków i jarzm kolor niebieski Pozdrawiam Edytowane 2 Października 2016 przez Krzysztof Chincz
Eddie92 Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Ładna sztuka, zaciski wyszły całkiem spoko pozdro
Krzysztof Chincz Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2017 Doszła kierownica troszkę pozmieniana Setup na lato z audi a4 b8 s-line 8x18 et47 w grafitowym kolorku
Rabbi Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Fajna ta felga na lato ale pomyśl o swapie hamulców na większe bo słabo ta tarcza wygląda
Paczek07 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 LY9B Ten lakier rysuje sie już od samego patrzenia , ciężki w utrzymaniu no ale po korekcie wygląda obłędnie Tarcze na tył musza wleciec zdecydowanie wieksze bo słabo to wyglada , zreszta u siebie musze przeprowadzić ten sam mod z hamulcami z tyłu i z przodu. Auto fajna baza . Pozdrawiam
Krzysztof Chincz Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2017 Hamulce są większe jest 255 tyl bylo 245 dla mnie wystarczy tu jest tylko 140 ps
tomastbg Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) 16 godzin temu, Paczek07 napisał: LY9B Ten lakier rysuje sie już od samego patrzenia , ciężki w utrzymaniu no ale po korekcie wygląda obłędnie Tarcze na tył musza wleciec zdecydowanie wieksze bo słabo to wyglada , zreszta u siebie musze przeprowadzić ten sam mod z hamulcami z tyłu i z przodu. Auto fajna baza . Pozdrawiam Co do lakieru mam to samo u siebie. Człowiek dba, myje woskuje itp a ten lakier non stop się rysuje. Chyba tylko powłoka kwarcowa ratuje sytuacje Przy swapie zacisków nie myślałeś żeby od razu wrzucić 320/288? Edytowane 23 Stycznia 2017 przez tomastbg
Krzysztof Chincz Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2017 Myślałem nad tym ale tam trzeba już wymienić zaciski a ja u siebie mialem wszystko w super stanie i odpuściłem temat ale te 312 naprawdę daje radę
muunv Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Ta kiera jest u dołu ścieta, czy tylko tak wygląda? Gdzie ją oddawałeś, jaki koszt przeróbki?
Krzysztof Chincz Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2017 kiera jest ścięta delikatnie za całą kiera dałem 700 ale są firmy co to zrobią za 400 zł tylko musisz swoja wysłać robiłem kiedyś w firmie wpisz na fb obszywanie kierownic autoleder Andrzej Maćko naprawdę spoko wykonanie i ceny a tą kupiłem na allegro nie robiłem swojej bo mam w super stanie a jak będę sprzedawał auto to wyjmę i sprzedam oddzielnie
muunv Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 kiera jest ścięta delikatnie za całą kiera dałem 700 ale są firmy co to zrobią za 400 zł tylko musisz swoja wysłać robiłem kiedyś w firmie wpisz na fb obszywanie kierownic autoleder Andrzej Maćko naprawdę spoko wykonanie i ceny a tą kupiłem na allegro nie robiłem swojej bo mam w super stanie a jak będę sprzedawał auto to wyjmę i sprzedam oddzielnie Jest naprawde kozacko zrobiona :fap:
K4rol81 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Hamulce są większe jest 255 tyl bylo 245 dla mnie wystarczy tu jest tylko 140 ps [emoji4] U mnie też jest 140 KM ,ale hamulca nigdy za wiele 345/288Fajna sztuka , pompę oleju już przerabiałeś na bezawaryjną?Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Paczek07 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Dnia 23.01.2017 o 08:22, tomastbg napisał: Co do lakieru mam to samo u siebie. Człowiek dba, myje woskuje itp a ten lakier non stop się rysuje. Chyba tylko powłoka kwarcowa ratuje sytuacje Przy swapie zacisków nie myślałeś żeby od razu wrzucić 320/288? Powłoka też się rysuje , uwierz mi testowałem już praktycznie wszystkie powłoki z górnej półki i każda się rysuje , jedynie mikro zarysowania/hologramy możemy mieć z głowy natomiast jeśli rysujemy to rysujemy powłokę a nie lakier , no i korzyści w postaci odporności na brud i łatwość mycia , o walorach wizualnych nie muszę chyba wspominać niestety dla naszych lakierów nie ma żadnego złotego produktu który zabezpieczy lakier 100% , pozostaje co roku przed sezonem zrobić lekką korektę/odświeżenie i tyle , trzeba z tym żyć .. ja ten kolor kocham i nienawidzę Hamulce 345mm szły do S4b7 ?
K4rol81 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Tak S4 b7Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Krzysztof Chincz Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2017 ten kolor jest mega podatny na zarysowania ale staram się jak mogę aby był cały czas czysty i zabezpieczony woskiem wtedy ryzyko jest mniejsze co do hebli to super wyglądają te 345 i sprawność tez pewnie fajna ale co ja tam śmigam 230 to max to idzie myślę nad programem na wiosnę prędkość max nie wzrośnie ale troszkę szybciej się napędzać będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się