krycha03bs Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Witam! Otóż mam taki problem. Miałem regenerowana maglownice z powodu wycieku i dzisiaj odebrałem samochód od mechanika po zamontowaniu zregerenowanej maglownicy i mam braki w wspomaganiu. Jadę i raz wspomaganie jest raz nie ma i nie ma na to reguły czy zimny czy ciepły. Jak mu odbije tak jest. Zauważyłem tylko, że jak straciłem wspomaganie zatrzymałem się i zakręcilem kierownica od jednego krańca do drugiego i wspomaganie się pojawiło i tak po kolejnej utracie wspomagania tak samo zrobiłem i znów się pojawiło wspomaganie. I teraz co może być przyczyną? Dodam, że pompa w ogóle nie wyje, pracuje ładnie cichutko.
wyzyk83 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 jaki płyn wlałeś? u teścia też tak było po wymianie magla jak zalał mineralnym febi
krycha03bs Opublikowano 3 Października 2016 Autor Opublikowano 3 Października 2016 Wlewal mechanik. Febi z zieloną nakrętka
krycha03bs Opublikowano 4 Października 2016 Autor Opublikowano 4 Października 2016 Okej już go zamawiam. I może ktoś napisać jak wymienić płyn z układu? Cała procedurę jak zrobić by pozbyć się starego płynu
wyzyk83 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 poszukaj na forum było napisane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się