DeeDee Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Cześć, Na forum Seata nie potrafią pomóc może tutaj, ktoś coś podrzuci.Nie wiem czy dodaję post w odpowiednim dziale więc jeśli nie tu to proszę poprawcie mnie.Kilka dni temu Leon przeszedł kilka modyfikacji:- FMIC- DP 2,5 cala- Wtryski Bosch 430cci oczywiście strojenie.Pojawił się problem z utrzymaniem doładowania. Jak jadę na 3,4,5,6 biegu i wcisnę gaz szybko do końca to ładuje około 1.6 bara i spada do 0.8 i znowu ładuje do 1.4 i spada do 0.8. Jeżeli natomiast wcisnę gaz mocno ale płynnie efektu nie ma i doładowanie jest 1.2-1.3 i spada do 1.0-1.1, wtedy auto przyśpiesza płynnie bez falowania boostu. Dorzucam wykres, na którym widać jak przy ok 3600rpm, 4600rpm jest spadek kreski i za chwile wstaję. Na drodze jest to naprawdę uciążliwe..Dodam jeszcze, że przed programem wymieniłem:-świece-przepływomierz-cewkiNa początku padło na N75 ale podmieniałem z 2 aut, które były sprawne i dalej to samo.Czy ktoś ma jakieś pomysły?Dzięki za wszystkie porady
pioteros Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 jestem niemal pewny że to WG, teraz już kumam o co kaman, aż 1.6b nie powinna pompować
DeeDee Opublikowano 4 Października 2016 Autor Opublikowano 4 Października 2016 Wrzucam logi ale z pioteros już chyba doszliśmy o co chodzi, najprawdopodobniej to WG. Link do logów: http://vaglog.pl/log_280737.html http://vaglog.pl/log_280738.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się