zyzol222 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Witam mam problem z moją perełką w sumie nie wiem od kiedy bo dopiero nie dawno miałem okazje to sprawdzić, problem objawia się następująco: Auto odpala jak zwykle 1,2 bieg do końca obrotów nic się nie dzieje natomiast 3,4,5 bieg powyżej 5 tysięcy obrotów nie da się jechać, szarpie samochodem, doładowanie skacze (wskaźnik w samochodzie), potem zaczyna migać check i na chwile mu przechodzi, zmieniam bieg i znowu to samo, problem pojawia się na benzynie i na lpg. błędy po dzisiejszej jeździe to: 1. P0300 układ zapłonowy- wypadanie zapłonów2. P0302 zapłon cylindra 2 - wypadanie zapłonów3. P0507 usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego - obroty za wysokie4. P0139 obwód sondy lambda - sygnał zmienia się za wolno(Bank 1 Sonda 2)5. P0303 zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonówAuto przy normalnej jezdzie zachowuje sie normalnie pojawia się problem gdy lece autostradą. podejrzewałem świece ale nic się nie zmieniło po wymianie1.8t jest po chipie w profesjonalnej firmie na jakies 190km, ma wtryski od 1.8t(bam, 225km), czołowy wielki intercooler, nie ma kata a drugą sonde ma oszukaną programowo więc checka nie wyrzuca z powodu braku kata.Jak myślicie co tu może się dziać?
Łukasz13 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Musisz zrobić logi dynamiczne.
rade Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Przełóż też cewki z 2 i 3 cylindra na 1 lub 4 , skasuj błędy, przejedź się, jak błąd pójdzie z cewką to też masz winnego, taka sama akcja ze świecami jak po zamianie cewek nic nie wyjdzie.
zyzol222 Opublikowano 8 Października 2016 Autor Opublikowano 8 Października 2016 Przełóż też cewki z 2 i 3 cylindra na 1 lub 4 , skasuj błędy, przejedź się, jak błąd pójdzie z cewką to też masz winnego, taka sama akcja ze świecami jak po zamianie cewek nic nie wyjdzie. świeczki nowe a wypadanie ma tylko pod maksymalnym obciazeniem na wysokich obrotach tak jakby mu czegos brakowało, sprawdzałem dziś ćiśnienie paliwa to na pełnym obciazeniu ponad 3,5bara a tak jak spokojnie jade to 4 bary utrzymuje
rade Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 To jak świece masz pewne, to cewki mimo wszystko sprawdź, ja nie miałem prawie żadnych objawów aż nagle jedna wzięła i umarła... Mechanik sprawdził wszystkie, to jeszcze jedną wymienił , a wypadania zapłonów wcześniej nie było. W każdym razie to jest jedna z tańszych opcji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się