Allsside Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu głównie opisującego mój problem więc zakładam nowy. Mój problem polega na tym że moje czujniki tylne po wbiciu biegu wstecznego wydają pikniecie co daje do zrozumienia że system działa lecz po chwili jest wysoki dźwięk trwający ok 6s. Zdarzało mi się to wcześniej po ulewnych deszczach były takie efekty. Samochód postal trochę na słońcu i było już normalnie, lecz niestety ostatnio przez tydzień padało a teraz jest tylko 6 stopni i nie ma to jak wyschnąć. A więc co może być przyczyną i jak temu zaradzić z góry mówię ze sprawdzałem metodą na ucho i wszystkie czujki wydają te specyficzne strzelanie czy jak to inaczej się nazywa. Nie ukrywam że trochę to denerwuje a tym bardziej że jeszcze mi się dwumasa zbliża więc najlepiej gdyby to była błachostka. Z góry dzieki za pomocMoje Audi to A4 B6 1.9TDI AWX 2002
Onyks Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Krótki a nastepnie długi dźwięk to komunikat dla Ciebie, że czujniki nie działają i system ostrzega Cię by na nich nie polegać. Podłącz pod komp i będziesz miał diagnozę który/e czujniki padły. Edytowane 12 Października 2016 przez Onyks
nitroo Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Sprwwdź też, jakie odległości wskazują.
Allsside Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 Czyli nie może być nic takiego że dostala się do nich wilgoć? Jaki może być koszt nowych czujek ?
Onyks Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Sam potrzebuje 2 szt. i zastanawiam się czy szukać ORI używek w kolorze czy może nowych zamienników do malowania... Co radzicie ? Edytowane 12 Października 2016 przez Onyks
nitroo Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Tylko ori. Kolor sobie sam zrobisz. Nie do każdego lakieru łatwo jest znaleźć. Czyli nie może być nic takiego że dostala się do nich wilgoć? Jaki może być koszt nowych czujek ? 450 zł czujnik w ASO.
nitroo Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 No raczej. Używki chodzą po 50 zeta za sztukę.
Allsside Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 Ale skoro czujniki cykaja tak jak powinne to raczej nie są zepsute. Może to jakiś sterownik. Jak bym z góry zakładał że wszystko jest do wymiany to bym był bankrutem
nitroo Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Nawet uwalony cyka. Podepnij VAG, odczytaj błędy i sprawdź VAG, jakie odległości pokazują.
jaguaro Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Damian jak zwykle dobrze radzisz[emoji1] Dodatkowo sprawdziłbym jeszcze czy łącznik w zderzaku nie złapał wilgoci jak sam opisujesz. Lewy tył we wnętrzu zderzaka znajduje się kostka, która lubi płatać figle zwłaszcza w deszczowe dni. Tapnięte z iPhone
Allsside Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) A w jakiej zakładce sprawdzić te odległości? Czytałem też na innych forach że np. W fordach można odpalić jakiś test czujników i wtedy jedno pikniecie to lewy zewnetrzy 2 pikniecia to lewy wewnetrzny i tak dalej... może Audi też tak ma Jaguaro a jak się do tego dostać? I co z tym zrobić jeśli okaże się że z tym jest problem Edytowane 12 Października 2016 przez Allsside
nitroo Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 W blokach pomiarowych. Niestety nie pamiętam numeru kanału, ale idź po kolei.
Allsside Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 Jutro to sprawdzę, i mam pytanie czy czujniki z audi a6 c5 by pasowały ? Bo wyglądem i ilością pinów są takie same.
Allsside Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Temat do zamknięcia, sprawdzałem na vag'u zero błędów odległości OK dziś już wszystko w porządku postał trochę na słońcu i działa dostanę się jutro do zderzaka i sprawdzę łącznik o którym pisał Jaguaro i zobaczę co tam wilgoć łapie. Dzięki za pomoc ! Edytowane 14 Października 2016 przez Allsside
mbedi Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Dołączę się do tematu. U mnie w B6 Cabrio są fabryczne czujniki parkowania i jakiś czas temu przestały reagować. Po podłączeniu VCDS pokazuje brak błędów w testach elementów wykonawczych uruchamia głośnik, mogę zmienić jego głośność, ale w parametrach nie widać że coś zbliża się do czujnika ciągle pokazuje 255 i zauważyłem też że po włączeniu R światła się zapalają ale moduł parkowania nie widzi w oknie R czyli jakby nie dostawał sygnału o włączeniu biegu wstecznego. Pytanie moje to skąd sterownik dostaje impuls o włączonym biegu wstecznym???? Dodam iż światła się zapalają moduł skrzyni a nawet cała skrzynia w międzyczasie została wymieniona, wybierak skrzyni też (automat multitronic) gdzie szukać? Czy może wymienić moduł? Może ktoś z okolicy Katowice Mikołów ma taki moduł na podmiankę? Numer mojego to: 8Z0919283Apomóżcie.
rawber93 Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Temat do zamknięcia, sprawdzałem na vag'u zero błędów odległości OK dziś już wszystko w porządku postał trochę na słońcu i działa dostanę się jutro do zderzaka i sprawdzę łącznik o którym pisał Jaguaro i zobaczę co tam wilgoć łapie. Dzięki za pomoc ! gdzie na vagu sprawdzic bledy czujnikow i sprawdzoc odleglosci?
nitroo Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Park Assist i tam w blokach pomiarowych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się