piotrek991 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 nie wiem od czego zacząć ale może ktoś mi pomoże i naprowadzi na właściwy trop z racji tego że na mechaników - wymieniaczy nie ma co liczyć bo tyle to i ja potrafię więc może wspólnie coś zadziałamy więc opisze co się dzieje audi a4 b6 1.8t bfb, Pb+LPG zaczęło się że kiedyś przez przypadek wcisnąłem pedał hamulca podczas jazdy i był twardy, i ciężko było wyhamować auto, po sprawdzeniu okazało się że mało płynu bo i klocki były "chude", wymienione klocki, uzupełniony płyn gra muzyka po jakimś czasie wypadanie zapłonów opisywane przeze mnie błędy 17705 itp itd wymieniłem zawór odp, zielony na oryginał, czujnik temperatury sprawdzony wsio ok, świece nowe, przewody do cewek nowe, wszystkie połączenia odmy sprawdzone szczelne, nowe opaski, grzybek nowy, zaworek ten z trzema wyjściami co idzie od klawiatury od podciśnienia nowy bo się urwał, przepustnica czyściutka, nic to nie pomogło, zrobiłem jeszcze adaptację przepustnicy vagiem i działa wszystko ok, aż do wczoraj auto zimne odpalam, wysokie obroty połączone z falowaniem, przejechałem kawałek obroty spadły ale rzuca między 300/900 rpm, dodatkowo podczas jazdy znowu hamulce do d*py pedał twardy brak hamowania, doczłapałem się do domu, poszedłem na obiad i po dwóch/trzech godzinach ide z vagiem patrzeć co on znowu chce **znowu błędy 17705. ogólny o wypadaniu zapłonu i wypadanie zapłonu na 3 i 4, dodatkowo doszedł błąd przepustnicy nie pamiętam nr., ale zanim skasowałem odpaliłem i wszystko wróciło do normy, skasowałem błędy i wydawać by się mogło że wszystko ok, jazda próbna ok, więc zostawiłem go pod chmurką i koniec dnia szczęście nie trwało długo, dziś go odpalam znowu faluje głupieje ale hamulce są, przejechałem 2-3 km złapał temperaturę wszystko wróciło do normy po tym odczytałęm błędy i to samo co wyżej** sprawdziłem połączenie między grodzią do serwa szczelne, wypiąłem wąż zasysa, wciśnięty pedał hamulca na wyłączonym, odpalam z oporem ale opada pedał teraz tak czy wypadanie zapłonów ma jakiś związek z hamulcami? co dalej diagnozować gdzie szukać? zamówiłem cewki nowe ngk zobaczymy jeszcze to szczelność podciśnienia na moje oko i słuch ok wszystko wymacane, opatrzone nic nie widze nic nie słyszę, zapobiegawczo opaski wszędzie nowe przewody szczelne wszystko jedno czy to na PB czy na LPG dodatkowo dodam bo może mieć to wpływ, na wtryskach benzynowch na gniazdach widać pocenie się, nie jest to paliwo a coś ala olej, jak wyjąłem przepustnice to kolektor też czyściutki ale widać jakiś taki na nim film olejowy chłopaki wierze w was pomóżcie, bo mój dobry mechanik wyjechał za morze, a zostali partacze co nic nie umieją oprócz wymiany oleju
Guns88 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 A sprawdzałeś eżektor? Miałem podobne objawy jak był pęknięty - daje podciśnienie z układu doładowania do serwa hamulcowego, więc związek prosty...
Galetto Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Jak wyglądają korekty paliwowe?? Może zapodaj kpl. logów to będzie co nie co widać.
piotrek991 Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 Jak wyglądają korekty paliwowe?? Może zapodaj kpl. logów to będzie co nie co widać. mam czym ale nie bardzo wiem jak to zrobić A sprawdzałeś eżektor? Miałem podobne objawy jak był pęknięty - daje podciśnienie z układu doładowania do serwa hamulcowego, więc związek prosty... wyjęty, dmucham w cienki kruciec to z grubych z jednego wylatuje , z drugiego ciągnie ale .... lepiej wylatuje niż ciągnie, wogóle jak w ten cienki dmucham to lekko nie idzie trzeba dobrze płucami dmuchnąć ale wyczyściłem drożne nic nie zawalone nie wiem,,,, jak umiałem tak zrobiłem te logi 000 wogóle nie mogłem wpisac takiej grupy http://vaglog.pl/log_281600.html http://vaglog.pl/log_281595.html http://vaglog.pl/log_281596.html http://vaglog.pl/log_281601.html http://vaglog.pl/log_281599.html http://vaglog.pl/log_281597.html http://vaglog.pl/log_281598.html
czechcu Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) bardziej chodziło koledze o logi dynamiczne 002, 011, 020, 031, 032, 033, 034, 115, 118 możesz robić parami np. 115+118, 033+002, 020+31 Dynamiczne czyli od 1500 ob.. i gaz w podłogę tak do czerwonego pola na obrotomierzu. Po tym co piszesz też bym sprawdzał eżektor i jego okolice Edytowane 13 Października 2016 przez czechcu
Łukasz13 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 No z tych logów niewiele widać, przydały by się te co kolega wyżej podał, zacznij od sprawdzenia kompresorem układu dolotowego, bo patrzac na kąt otwarcia przepustnicy w logu to na bank ciągnie gdzieś lewizne.
Galetto Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Dynamicznie 011,031,032,034 nie ma potrzeby. Dynamicznie na początek wystarczy 002+033, 003+020, 115+118 i ewentualnie podgląd kilku parametrów w czasie rzeczywistym bez logowania. Jak nie dasz rady to pisz to Ci ewentualnie ogarnę.
piotrek991 Opublikowano 20 Października 2016 Autor Opublikowano 20 Października 2016 (edytowane) dać radę dam, tylko chwilowo czasu brak, jak zrobię to wrzucę wracam z problemem a może już nie..... a więc wszystko jak opisałem tydzień był spokój, rano odpalam od nowa jazda trzęsie faluje potrafi zgasnąć, jak się nagrzeje faluje tylko nie gaśnie ale strzela z kolektora znowu błędy wypadania zapłonów ogólne plus 3+4 i błąd przepustnicy adaptacja przepustnicy vagiem - jak ręką odjął ...... ciekawe na jak długo, widzę po mojej przepustnicy że ktoś wymieniał bo to jakiś zamiennik bez oznaczeń, zamówiłem używkę bosch`a, będzie przekładka, adaptacja i ciekawe ile pojezdze....tylko jeszcze pytanie czy uda się zaadaptować nie logi chwilowo czasu brak Jak nie dasz rady to pisz to Ci ewentualnie ogarnę. a Ty kolego zajmujesz się jakąś diagnostyką/mechaniką na co dzień? Edytowane 20 Października 2016 przez piotrek991
Galetto Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 a Ty kolego zajmujesz się jakąś diagnostyką/mechaniką na co dzień? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/366142-diagnostyka-chiptuning-elektronika/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się