Kamciooo Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Witam dziś zamontowałem wskaźnik doładowania w celu dalszej diagnozy mojego 2.7. I ku mojemu zaskoczeniu turbiny ladują właściwie jak wściekłe 1.2 bara (auto po mocnym programie)a jedzie jak by miało z 200koni...błędów na vagu brak szczególna słabość odczuwalna jest na jedynce zauważyłem też że przy gazie w podłodze np na 4ce od 2 tysięcy auto drży aż potrafi kichnąc w wydech,ewidentnie wypadają cylindry ale znowu na lpg się to nie dzieje jest słaba ale jedzie płynnie przez cały zakres obrotów, przez co można by wykluczyć układ zapłonowy.Rozkladam już ręce... Proszę o jakieś sugestie... Pozdro
mortek1986 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 pompa paliwa , za niskie csinienie
Kamciooo Opublikowano 15 Października 2016 Autor Opublikowano 15 Października 2016 Można to jakoś szybko sprawdzić?
mortek1986 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 wpiac sie prze listwa wrykowa testerem cisnienia benzyny i pokae ile pompa daje
WYSKUN Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Można to jakoś szybko sprawdzić? kup sobie miernik cisnienia paliwa http://vlep.pl/u2zphq.jpg kosztuje ok 60zl podpina się banalnie prosto. W listwę wtryskowa wkręcasz (gwint jak wentylek samochodowy od opony) U mechanika zaplacisz za sprawdzenie z 50zl, wiec lepiej wydac 60 zl i miec takie urządzenie na własność
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się