p.m.c Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 WItam,Udało mi się zlokalizować wyciek płynu. Króciec z tyłu silnika ( pomiędzy blokiem a przegrodą)Który będzie do AWT ? Bo z info jakie w necie znalazłem szedł jeden i drugi Wiem,wiem można zobaczyć niby. Tylko w tej plątaninie nic nie widać.1. czy2. Druga sprawa, widzę że dostęp lipa jest ( ciasno i dużo przewodów wokół) idzie to wyrwać samemu ? pewnie rurki odmy do wywalania, i czy coś jeszcze ?
--Rafcio-- Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) Ten pierwszy jak nie masz klimy a ten drugi jak masz . Wymieniałem to kiedys bo w AEB jest tak samo, rurkę od odmy trzeba by odsunąć i wiązke od cewek, odpiac przewody od czujników w tym króćcu i go odkręcić. Edytowane 17 Października 2016 przez --Rafcio--
Łukasz13 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 1 typ. 2 był w nowszych B6.
p.m.c Opublikowano 17 Października 2016 Autor Opublikowano 17 Października 2016 To mamy 1 vs 1 ;D@--Rafcio-- Klima jest
--Rafcio-- Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 1 typ. 2 był w nowszych B6. Chyba nie bo mam B5 z 95r i mam na dwa czujniki.
prezesik18 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Ja w 1.8 wolnossącym z 96r też miałem wersje nr2.
Galetto Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Może ustal po VIN lub po prostu zajrzyj za głowicę. Ja kiedyś jak zmieniałem w AWT to też była w nim wersja ze zdjęcia nr 1.
--Rafcio-- Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Jeden czujnik w tym króćcu podaje temperature do kompa a drugi jak masz klimę to steruje klimą i tyle w temacie.
p.m.c Opublikowano 17 Października 2016 Autor Opublikowano 17 Października 2016 Posiedziałem trochę z latarka i wychodzi na to że wersja z miejscem na jeden czujnik.. Czyli jednak nr1, a klima jest, czyżby drugi czujnik nie jest tam od klimy. No nic jak wyjmę i się okaże że są dwa to będzie ciekawie. Zamówiłem nr.1 Dzięki za pomoc
Galetto Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Nie ma się co sugerować tym, że ktoś ma u siebie tak to już tak musi być. Tym bardziej, że AEB, a AWT to całkiem inna era. Silniki 1.8T niby takie same, a rozwiązań wiele. Sam od dawna już w nich grzebie i różne miałem na tapecie i niekiedy potrafiły przysporzyć zdziwienie.
p.m.c Opublikowano 17 Października 2016 Autor Opublikowano 17 Października 2016 to może niech ktoś napisze od czego jest drugi otwór. Bo klimę mam a otwór jeden w króćcu. Więc co wchodzi w wersję z dwoma
Galetto Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Może być od klimy jak mówi Rafał z tym, że w autach gdzie jest jeden króciec czujnik od klimy jest w innym miejscu np. przy chłodnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się