FUREK Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Witam. Proszę o ocenę logów. Auto po czyszczeniu turbo. Troszkę czuć spaliny podczas postoju w kabinie. Korekcja wtrysków mnie martwi. Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_aqBaQ4k.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_GSASL9Q.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_7k4zZ.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_fo0HC.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_45i8B.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_lm6I8Ji.html Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_5M5y3.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_6YvD8.html Dziękuję.
michcio1985 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Spaliny w kabinie to raczej plecionka do wymiany. Auto miało tuning? logi są MASAKRYCZNE
FUREK Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 Spaliny w kabinie to raczej plecionka do wymiany. Auto miało tuning? logi są MASAKRYCZNE Nic mi o tuningu nie wiadomo... Dlaczego masakryczne?
lukasz51237 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Kąt synchronizacji do poprawy to na początek. Korekcje na 4 cylindrze trochę słabe. BIPy trochę podwyższone. Oprócz spalin, coś się jeszcze dzieje z autem? michcio powiedz mi co tutaj takiego masakrycznego widzisz?
FUREK Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) Kąt synchronizacji do poprawy to na początek. Korekcje na 4 cylindrze trochę słabe. BIPy trochę podwyższone. Oprócz spalin, coś się jeszcze dzieje z autem? michcio powiedz mi co tutaj takiego masakrycznego widzisz? No właśnie michcio... Na jałowym biegu delikatnie czasami zadrży. A co oznaczają BIP? Co jeszcze zlogować? Edytowane 19 Października 2016 przez FUREK
lukasz51237 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Wartość BIP jest to czas (a właściwie odchyłka) otwarcia elektrozaworu. Nie myśl na razie o tym. Ustaw sobie kąt synchronizacji na 0 lub -0,5 i zobacz czy będzie poprawa. Na upartego możesz jeszcze zlogować 18 grupę, ale nie musisz tutaj nawet wstawiać tych logów, zobacz tylko czy we wszystkich kolumnach masz same zera jeśli tak to wsio ok. Możesz jeszcze przegazować, przy schodzeniu z obrotów powinny w miejscach zer wyskoczyć czwórki(4).
FUREK Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 Wartość BIP jest to czas (a właściwie odchyłka) otwarcia elektrozaworu. Nie myśl na razie o tym. Ustaw sobie kąt synchronizacji na 0 lub -0,5 i zobacz czy będzie poprawa. Na upartego możesz jeszcze zlogować 18 grupę, ale nie musisz tutaj nawet wstawiać tych logów, zobacz tylko czy we wszystkich kolumnach masz same zera jeśli tak to wsio ok. Możesz jeszcze przegazować, przy schodzeniu z obrotów powinny w miejscach zer wyskoczyć czwórki(4). Dziękuję lukasz.... Dzisiaj sprawdzę...
michcio1985 Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 gr.13 korekcje na 3 i 4 cyl są masakryczne jak dla mnie, wg mnie już od 0.6 czuć że coś się dzieje a tu takie wartości...... gr.23 bipy 2 i 3 cyl są poza zakresem wychodzi na to że masz podlewane na cylindry i stąd smrodek nie do końca spalonej mieszanki. jeżeli czuc w kabinie to masz gdzieś nieszczelnośc na wydechu(np plecionka) i zasysa do kabiny
lukasz51237 Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 gr.13 korekcje na 3 i 4 cyl są masakryczne jak dla mnie, wg mnie już od 0.6 czuć że coś się dzieje a tu takie wartości...... gr.23 bipy 2 i 3 cyl są poza zakresem wychodzi na to że masz podlewane na cylindry i stąd smrodek nie do końca spalonej mieszanki. jeżeli czuc w kabinie to masz gdzieś nieszczelnośc na wydechu(np plecionka) i zasysa do kabiny Co Ty chcesz od 3 cylindra? Tam są korekcje na minus z nim jest wszystko ok, on równoważy to, że na 4 cylinder trzeba podlać więcej paliwa. Trójka jest ok, czwórka kuleje. A wyższe BIPy to może być problem z wiązką elektryczną.
michcio1985 Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 z chęcią przyjrze się rozwiązaniu tego problemu, bo tu synchro walka, na niewiele się zda.choć trzeba to zrobić, polecam 0,0.
FUREK Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) Wartość BIP jest to czas (a właściwie odchyłka) otwarcia elektrozaworu. Nie myśl na razie o tym. Ustaw sobie kąt synchronizacji na 0 lub -0,5 i zobacz czy będzie poprawa. Na upartego możesz jeszcze zlogować 18 grupę, ale nie musisz tutaj nawet wstawiać tych logów, zobacz tylko czy we wszystkich kolumnach masz same zera jeśli tak to wsio ok. Możesz jeszcze przegazować, przy schodzeniu z obrotów powinny w miejscach zer wyskoczyć czwórki(4). Dziękuję lukasz.... Dzisiaj sprawdzę... Sprawdzone. Same zera w 18 i po przygazowaniu "4". Dzwoniłem do zakładu, który zajmuję się naprawą i wymianą wtrysków. Jeżeli silnik nie zgłasza błędów i nie ma niepokojących objawów to gościu mi powiedział żeby nie ruszać wtrysku, ewentualnie skorygować kąt synchronizacji. We wtorek zabieram się za ten kąt i za naprawę/ wymianę linki od szyb elektrycznych bo nawaliła Korzystając co oznacza woda w miejscu zaznaczonym na dodanym zdjęciu? https://zapodaj.net/c1ced5d3c837f.jpg.html Edytowane 23 Października 2016 przez FUREK
michcio1985 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 pod akumulatorem masz dziure ktora tą wode odprowadza Out jest zamulona liścimi i innym syfem który się tam zbiera. sam ostatnio ja przetykałem, palec wystarczy wogle to jakie masz objawy niedomagań silnika?
FUREK Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Jeżeli chodzi o silnik to gryzący zapach spalin na zewnątrz i wewnątrz samochodu. Układ wydechowy sprawdzony- szczelny. Problem z wodą ogarnięty, dzięki lukasz.... Jutro zabieram się za wymianę podnośnika szyb od strony kierowcy. Chłopaki powiedzcie mi gdzie znajduję się moduł od czujników cofania? Po włączeniu wstecznego czujniki cały czas piszczą. Sprawdziłem na słuch i niby "pykają" Szukam pod tapicerką w bagażniku i nie mogę go namierzyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się