Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kompedium wiedzy EA888 Gen.3B


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Link do do jak piszą "wysoko ekskluzywnych" foli z ubiegłorocznej, wiedeńskiej prezentacji Gen.3B głównego konstruktora silników benzynowych Audi dr. Rainera Wurmsa:

EA888 Gen3B

W ichszejszym języku, ale po obrazkach można wszystko zrozumieć :)

Opublikowano

Na papierze zmiany na duży plus, ciekawe jak w praktyce. 2.0 TFSI 190km z niższą temp w środku. Żywotność może być większa.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Valvelift jest zarezerwowany dla Audi i Porsche.  VauWiki, Seaty i Skody tego nie mają. Czyli nie tylko program. Dlatego różnice w mocy. Nie wiem jak jest z wtryskami w kolektorze. Jak ktos coś wie, to proszę uzupełnić.

Edytowane przez griga-st
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Dla głodnych wiedzy: VW EA888 gen 3 instruction video (wyciąganie cewek zapłonowych, wygląd rozrzadu i tłumika drgań). 

Całą historię silników można znaleźć też tutaj : http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=4007.0

 

Pozdrawiam

  • 7 lat później...
Opublikowano
W dniu 15.01.2018 o 15:29, indiapapa napisał(a):

Dla głodnych wiedzy: VW EA888 gen 3 instruction video (wyciąganie cewek zapłonowych, wygląd rozrzadu i tłumika drgań). 

Całą historię silników można znaleźć też tutaj : http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=4007.0

 

Pozdrawiam

.....witam a czy do wymiany samego tłumika drgań też trzeba to wszystko na znaki ustawiać? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...