Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P164D 2.0tfsi 180kM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Opis błedu:

Przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowane ciśnienia oleju

Wywala caly czas ten błąd.

Miał już ktoś z tym doczynienia ?

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Sprawna, sprawdzalem

Opublikowano

cisnienie oleju sprwadzane? Kiedy ten blad sie pojawia? Zaraz po uruchomieniu?

Opublikowano (edytowane)

No właśnie i tutaj jest problem...

Odpalam silnik ciśnienie ok 1.5 bara, dodaje gazu i prawidłowo narasta, po zdjęciu nogi z gazu spada do zera...

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Jo

Opublikowano

pompa powinna posiadac dwa zawory, Jeden glowny regulacyjny drugi bezpieczenstwa podczas uruchamiania zimnego silnika. Byc moze ktorys z nich szwankuje. Chyba czeka Cie taraganie miski

Opublikowano (edytowane)

Ja miałem błąd

9491- Zawór regulacji ciśnienia oleju

P164E 00 [032]- usterka elektryczna

i wymieniałem zawór regulacji ciśnienia oleju, błąd podobny. Nr zaworu 06H115243F.

Edytowane przez zabiello
Opublikowano

Tego błędu nie pokazuje.

Wyciągnąłem ten zawór i teraz nie wiem czy ma być otwarty czy zamknięty.

Masz ten stary ?

Opublikowano

tak z ciekawosci zapytam to jaki jest kod tego silnika? W silniku BYT nie spotkalem sie z takim ustrosjstwem ( myslalem ze o nim mowa)

Opublikowano

CDNB

Opublikowano

No to mój jest cały czas otwarty.

Zamówiłem nowy w ASO jutro będę montować do grata. Dzięki za info :hi:

Założone, ciśnienie wróciło błąd już nie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...