uzda Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Witam, w końcu udało mi się zrobić logi w moim avancie, mam pewien problem z moją B7 1.9 BRB z 2006 roku bez DPF, przebieg 255 tys km Samochodem nie da się normalnie jeździć trzęsie telepie przy ruszaniu jak i w czasie jazdy na jałowym tez. Jak jest zimny to tak nie telepie. Dodam ze mam wycieki z pokrywy zaworów mechanik dwa razy robił i nie dał sobie z tym rady (może wina śrub). Dodam jeszcze ze mam zrobiony na odmie oil catch tank własnej roboty, sporo syfu zbierało się w odmie. Miesiąc temu wymieniłem poduszkę silnika z czujnikiem (błąd vcds) delikatna poprawa ale nadal trzęsie. Dwumasu nie słychać. Przy zmianie biegów odpuszczaniu gazu słychać chrobotanie. Dynamiczne od 1500 do 4000 rpm na 3 biegu Za każdym razem jak robie LOGI dynamiczne zawiesza się turbo. Nie znam się w analizowaniu logów, ale porównując z innymi mam synchronizacje -2 a powinno być 0 i chyba zawalony EGR. Rok temu czyściłem EGR może jakies wężyki pokręciłem. Proszę niech ktoś zerknie fachowym okiem, dodam ze są to moje pierwsze zrobione Logi. Logi STATYCZNE 001 http://vaglog.pl/log-001_9CmLH8.html 004 http://vaglog.pl/log-004_3oMuP.html 013 http://vaglog.pl/log-013_eYgwq3.html 018 http://vaglog.pl/log-018_U7P29.html 023 http://vaglog.pl/log-023_M36939F.html 013 http://vaglog.pl/log-013_8027iyG.html Logi DYNAMICZNE 013 http://vaglog.pl/log-013_V6M5Yh.html 023 http://vaglog.pl/log-023_rwvnOA.html 001 http://vaglog.pl/log-001_244px.html 003,008,011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_3TUqI.html 003 http://vaglog.pl/log-003_EA1Tg9.html 011 http://vaglog.pl/log-011_TVNF5.html Logi BS 011 http://vaglog.pl/log-011_75wfHD.html 003 http://vaglog.pl/log-003_1kB70n5.html 003 http://vaglog.pl/log-003_Xb0A6j7.html A tak wyglądają błędy silnika 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 258813 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3402 /min Speed: 80.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 14.06 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2223.6 mbar Absolute Pres.: 2560.2 mbar Address 01: Engine (03G 906 016 JA) 20:27:33 Group 003 882 /min RPM 260.0 mg/str Mass Air / Rev. 240.0 mg/str Mass Air / Rev. 78.9 % Duty Cycle
car_diag_cork Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Co do synchro to jeden silnik chodzi elegancko na -2, a inny na 0 więc to sprawa indywidualna. Najlepiej próbować i sprawdzać jak zachowuje się auto. Tryb awaryjny powoduje overboost czyli innymi słowami turbo przeładowuje. Do sprawdzenia węże podciśnienia, zawór n75, a jeśli nie pomoże to geometria turbo bo może się przycina. Bipy sporo na minusie więc nasuwa się pytanie kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Pozdrawiam
uzda Opublikowano 21 Października 2016 Autor Opublikowano 21 Października 2016 Z tego co pamiętam,jakoś przed okresem letnim,staram sie wymieniać dość często filtr paliwa jak i oleju,wcześniej niż zaleca producent.Wiem ze to nie zdrowe ,ale czasem zwlekałem z zatankowaniem,dojeżdzałem na CPN wskazówka leżała a pokładowy pokazywał 10km przy 6/100 wymienię jak najszybciej,gdzie myślałem ze robie to często. Co do synchronizacji, zmieniając rozrząd blokada była użyta,znajomy twierdził ze nie trzeba kontrolować vagiem, a ze nie miałem kabla dałem sobie spokój. Czytałem ze delikatnie pasek potrafi się rozciągnąć wiec diagnostyka czeka. Także ustawiam kolejność działania,Oby nie geometra bo czytałem ze roboty jest. A co do drugiego błędu,grupy 3 nie jest to czasem polewający wtrysk,albo problem z uszczelkami 3x pD? Dzieki za zainteresowanie. pozdrawiam z E-g
lukasz51237 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Ustaw synchronizację na 0. Wymień filtr paliwa. Coś może być nie halo z pompkami bo wyskoczyło 2 razy w grupie 18 błąd nr 128 nie robiłeś przegazówki czasem? A turbo masz albo do czyszczenia, bo ostro przeładowywuje, albo gruszka nie domaga, węże podciśnieniowe do sprawdzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się