Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dwie kontrolki na raz.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie, dzis jadac autostrada, predkosc 140 km/h doszlo do sytuacji ze pojawily sie jednoczesnie dwa komunikaty, niski poziom oleju oraz samopoziomowanie xenonow, palily sie do momentu zatrzymania auta wylaczenia silnika. W drodze powrotnej sytuacja sie nie powtorzyla. Jazda na tempomacie. Silnik AVJ, zagazowany. Olej wymieniany 4000 tys km temu, poziom oleju na bagnecie-delikatnie ponizej optymalnej wartosci, znacznie powyzej minimum.

Jest jakas ligiczna zaleznosc miedzy tymi dwoma komunikatami ?

Opublikowano

Po pierwsze zły dział wybrałeś bo to 2.0T. Druga sprawa, skoro wyskoczyło niskie ciśnienie oleju to trzeba zmierzyć ciśnienie manometrem. Są 3 opcje jedna to zapchany smok druga to kończąca się pompa oleju a trzecia, że czujnik źle coś odczytał i przyświrował (zwłaszcza, że przy okazji miałeś drugi błąd z xenonami). Pierwsze co powinienes zrobić to podpiąć manometr i sprawdzić rzeczywiste ciśnienie oleju na jałowym oraz wraz ze wzrostem obrotów.

Opublikowano

niski poziom oleju,niski nie ciśnienie

zbieg okoliczności,nie mają nic wspólnego ze sobą

Opublikowano

Poczatki problemow z masami -pozna wiosna zapewne nasili sie wszystko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...