winduktor Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Tak jak w temacie, dzis jadac autostrada, predkosc 140 km/h doszlo do sytuacji ze pojawily sie jednoczesnie dwa komunikaty, niski poziom oleju oraz samopoziomowanie xenonow, palily sie do momentu zatrzymania auta wylaczenia silnika. W drodze powrotnej sytuacja sie nie powtorzyla. Jazda na tempomacie. Silnik AVJ, zagazowany. Olej wymieniany 4000 tys km temu, poziom oleju na bagnecie-delikatnie ponizej optymalnej wartosci, znacznie powyzej minimum. Jest jakas ligiczna zaleznosc miedzy tymi dwoma komunikatami ?
arek_cccp Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Po pierwsze zły dział wybrałeś bo to 2.0T. Druga sprawa, skoro wyskoczyło niskie ciśnienie oleju to trzeba zmierzyć ciśnienie manometrem. Są 3 opcje jedna to zapchany smok druga to kończąca się pompa oleju a trzecia, że czujnik źle coś odczytał i przyświrował (zwłaszcza, że przy okazji miałeś drugi błąd z xenonami). Pierwsze co powinienes zrobić to podpiąć manometr i sprawdzić rzeczywiste ciśnienie oleju na jałowym oraz wraz ze wzrostem obrotów.
krzysiekml Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 niski poziom oleju,niski nie ciśnienie zbieg okoliczności,nie mają nic wspólnego ze sobą
Radoslaw Patora Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Poczatki problemow z masami -pozna wiosna zapewne nasili sie wszystko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się