szczepankrk Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Witam. Mam problem z którym sobie nie mogę poradzić. Otóż kiedy silnik jest zimny wszystko jest ok, jadąc np. na 5 biegu płynnie przyspiesza pod obciążeniem czyli np od 50km/h w górę idzie bez problemu. Natomiast kiedy silnik się zagrzeje to mocne wciśnięcie gazu jest praktycznie nie możliwe, bo silnik w tedy zachowuje się jakby chodził na 3 cylindry (przyspiesza ale ledwo co - czuć szarpanie). Nawet ruszanie z pod świateł z 1 biegu jest kłopotliwe bo gdy nie ruszę z wyższych obrotów (a tym samym mniejszym obciążeniem) to zaczyna przerywać. Jazda na LPG jest nie możliwa tak mocno przerywa, a na Pb można jeździć ale z delikatnym wciskaniem gazu. - podłączenie vag-a - brak błędów - świece wymienione - cewki - mam 2 na podmianę -podmieniałem i zero zmian - przepływka - po odłączeniu przepływki zero zmian Zastanawia mnie fakt czemu na zimnym silniku jest ok a po nagrzaniu praktycznie nie da się jechać autem. Macie jakieś sugestie co z tym zrobić?
bandyta928 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) przeplywka i sonda do sprawdzenia Edytowane 23 Października 2016 przez bandyta928
szczepankrk Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 Ok jeśli przepływka, sonda lub czujnik temp. to czemu niema nic na vagu??
Mateuszek1001 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 nie musi być, trzeba sprawdzić samemu w blokach i ew zrobić logi
szczepankrk Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 A powiecie mi jak sprawdzić podane typy usterek? Rzadko bawię się vagiem więc nie bardzo wiem gdzie szukać. Zastanawiam się jeszcze nad modułem zapłonowym, tylko wydaje mi się że jeśli on by padł to w ogóle by nie chodził np. na jeden gar a nie tylko jak się zagrzeje silnik, ale nie jestem pewien...
marquentes Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 mialem tak kiedys w pasku b5 1.8 t aeb ze na benzynie chodzil ok, zaś na gazie szarpał, przerywal. winowajcą byłą cewka któa miała przebicie, po wymianie jak ręka odjął.
szczepankrk Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 Dziś zauważyłem jeszcze, że idąc na każdym biegu do odcięcia, to do 3.500 tyś obrotów przerywa a przy 3.500 tyś nagle dostaje kopa i śmiga jak należy... Panowie jeszcze jedno pytanie, chcę wymienić czujnik temp. silnika i na króćcu wody między silnikiem a komorą silnika są dwa czujniki, jednen czarny z 4 pinami a drugi zielony z dwoma pinami. Który to jest czujnik temp. silnika???
szczepankrk Opublikowano 29 Października 2016 Autor Opublikowano 29 Października 2016 Panowie auto oddałem do mechanika który stwierdził że padły cewki. Ok - 4 cewki nowe beru założone, do tego czujnik temp. cieczy, czujnik położenia wału, nowe N75 do tego po podpięciu vaga brak błędów. A auto dalej nie chce jechać. Do tego teraz potrafi zgasnąć w czasie jazdy i już nie chce odpalić albo odpali z trudem za 10-tym razem. Dziś chciałem oddać auto do innego elektromechanika ale auto po nocy nie odpaliło. Masakra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się