Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mocno zawyżone korekty, uboga mieszanka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnio wyskoczył mi błąd 17536, więc wziąłem się za szukanie w necie informacji. Znalazłem podobny temat i zrobiłem logi które tam zalecano. Dodam, że ostatnio założyłem DP, ale dotychczas pojawiał się tylko błąd związany z katalizatorem (walczę z nim) i z tego co się orientuję to nie powinno mieć wpływu na korekty.

Proszę o analizę logów i pomoc.

http://vaglog.pl/log-002_033_Q7rLC.html

http://vaglog.pl/log-020_115_118_3Hz3s.html

Pozdrawiam.


Dodam, że poja
Dodam, że dzieje się coś takiego - zaraz po odpaleniu (nawet rozgrzanego) silnika jest wszystko ok, natomiast za kilka sekund uruchamia sie "tryb kopcenia" i na wolnych obrotach dymi i telepie silnikiem.
Co sie może dziać?
Opublikowano

Problem pojawił się po wstawieniu dp? awt ma swoje takie dziwne przypadłości że czasem nie wiadomo o co mu chodzi :)

w logu korekty sondy lecą ma ubogo a silnik jest zalewany paliwem i kopci na czarno, masz tam lpg? przepływka jest org?

Opublikowano

Tak, po wstawieniu DP, ale nie od razu. Jezdziłem na DP i przy okazji kasowania checka wszedłem w korekty i były bardzo bliskie zera także nie wiem czy to ma związek.

LPG nie mam.

Przepływka ze znaczkiem Audi chociaż na liczniku 296 kkm.

Sprawdzałem szczelność dolotu. Coś tam ucieka ale jest to na tyle mały ubytek, że wątpie żeby przez to było takie zamieszanie. Filtr paliwa zmieniłem na próbę na stary - bez różnicy, zalałem 10l lepszego paliwa, też na nic.

Myslałem nad zmierzeniem ciśnienia paliwa ale nie mam skąd skombinować manometru. Jest sens sprawdzać czy to kompletnie nie to?

Mam podpiętego kompa i jak pracuje chwile na wolnych to czasami ma taki moment że zaczyna lepiej chodzić na pare sekund, patrze na korekty a tu 0 i sonda 1,5V. Po tych kilku sekundach znowu jest źle.

Opublikowano

Przepływka jest ok, cisnienie paliwa pewnie też ok, powiedz mi jak skasujesz błędy to przez chwile zaczyna działać wszystko ok?

Opublikowano

Nie, to nie jest zależne od skasowania błędu. Kurde a sonda? Bo jak znowu na kilka sekund było te 1,5V i korekty 0 to tak jakbym odłączył sonde, przy dodawaniu gazu nic się nie zmieniało tylko stabilne wartości.

Opublikowano

http://vaglog.pl/log-033_032_002_mkjQ2.html

http://vaglog.pl/log-002_032_033_mj3p0Gh.html

Jest to co mówiłem. Silnik jest zimny ale na rozgrzanym było to samo. Zastanawia mnie fakt, że czasy wtrysków są większe na wolnych obrotach a zmniejszają się jak dodam gazu.

Opublikowano (edytowane)

Widzę że korekta w 32 jest 9, jak skasujesz błędy czyli korekty to napiecie w 033 też od razu potem leci na 0 i korketa sporo na plus czy przez chwile jest dobrze? durga sonda jest normalnie podłączona i wkręcona w dp?

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano (edytowane)

Z tego co widziałem to te cuda działy się nawet po skasowaniu korekt gdy były równe jeszcze 0. W czasie pracy nawet sie tak dzialo jakbym wypial kostke z sondy... Druga sonda podłączona, wkręcona przez tulejkę z otworem 3mm.

Tak jakby sonda raz dzialała, a raz nie...

Wyleczony. Jeszcze raz dzięki Łukasz.

Powodem była nie usunięta druga sonda po wstawieniu DP.

AWT nie da się tak łatwo oszukać tulejką za dyche. Gdzieś to jest na forum i potwierdzam.

Edytowane przez LoudMode

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...