LoudMode Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Witam. Ostatnio wyskoczył mi błąd 17536, więc wziąłem się za szukanie w necie informacji. Znalazłem podobny temat i zrobiłem logi które tam zalecano. Dodam, że ostatnio założyłem DP, ale dotychczas pojawiał się tylko błąd związany z katalizatorem (walczę z nim) i z tego co się orientuję to nie powinno mieć wpływu na korekty. Proszę o analizę logów i pomoc. http://vaglog.pl/log-002_033_Q7rLC.html http://vaglog.pl/log-020_115_118_3Hz3s.html Pozdrawiam. Dodam, że pojaDodam, że dzieje się coś takiego - zaraz po odpaleniu (nawet rozgrzanego) silnika jest wszystko ok, natomiast za kilka sekund uruchamia sie "tryb kopcenia" i na wolnych obrotach dymi i telepie silnikiem. Co sie może dziać?
Łukasz13 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Problem pojawił się po wstawieniu dp? awt ma swoje takie dziwne przypadłości że czasem nie wiadomo o co mu chodzi w logu korekty sondy lecą ma ubogo a silnik jest zalewany paliwem i kopci na czarno, masz tam lpg? przepływka jest org?
LoudMode Opublikowano 29 Października 2016 Autor Opublikowano 29 Października 2016 Tak, po wstawieniu DP, ale nie od razu. Jezdziłem na DP i przy okazji kasowania checka wszedłem w korekty i były bardzo bliskie zera także nie wiem czy to ma związek. LPG nie mam. Przepływka ze znaczkiem Audi chociaż na liczniku 296 kkm. Sprawdzałem szczelność dolotu. Coś tam ucieka ale jest to na tyle mały ubytek, że wątpie żeby przez to było takie zamieszanie. Filtr paliwa zmieniłem na próbę na stary - bez różnicy, zalałem 10l lepszego paliwa, też na nic. Myslałem nad zmierzeniem ciśnienia paliwa ale nie mam skąd skombinować manometru. Jest sens sprawdzać czy to kompletnie nie to? Mam podpiętego kompa i jak pracuje chwile na wolnych to czasami ma taki moment że zaczyna lepiej chodzić na pare sekund, patrze na korekty a tu 0 i sonda 1,5V. Po tych kilku sekundach znowu jest źle.
Łukasz13 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Przepływka jest ok, cisnienie paliwa pewnie też ok, powiedz mi jak skasujesz błędy to przez chwile zaczyna działać wszystko ok?
LoudMode Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 Nie, to nie jest zależne od skasowania błędu. Kurde a sonda? Bo jak znowu na kilka sekund było te 1,5V i korekty 0 to tak jakbym odłączył sonde, przy dodawaniu gazu nic się nie zmieniało tylko stabilne wartości.
Łukasz13 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Daj loga na wolnych obr, 002+033+032
LoudMode Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 http://vaglog.pl/log-033_032_002_mkjQ2.html http://vaglog.pl/log-002_032_033_mj3p0Gh.html Jest to co mówiłem. Silnik jest zimny ale na rozgrzanym było to samo. Zastanawia mnie fakt, że czasy wtrysków są większe na wolnych obrotach a zmniejszają się jak dodam gazu.
Łukasz13 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) Widzę że korekta w 32 jest 9, jak skasujesz błędy czyli korekty to napiecie w 033 też od razu potem leci na 0 i korketa sporo na plus czy przez chwile jest dobrze? durga sonda jest normalnie podłączona i wkręcona w dp? Edytowane 30 Października 2016 przez ?ukasz13
LoudMode Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) Z tego co widziałem to te cuda działy się nawet po skasowaniu korekt gdy były równe jeszcze 0. W czasie pracy nawet sie tak dzialo jakbym wypial kostke z sondy... Druga sonda podłączona, wkręcona przez tulejkę z otworem 3mm. Tak jakby sonda raz dzialała, a raz nie... Wyleczony. Jeszcze raz dzięki Łukasz. Powodem była nie usunięta druga sonda po wstawieniu DP. AWT nie da się tak łatwo oszukać tulejką za dyche. Gdzieś to jest na forum i potwierdzam. Edytowane 5 Listopada 2016 przez LoudMode
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się