Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Na fisie nie gasną 'otwarte drzwi'


Bose

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi:

Po krótce:

W ciągu roku byłem zmuszony wymienić w swoim B5 i zegary i pompkę centralnego. Pojawił się pełen fis i centralny ze scyzorykiem.

Problem:

Gdy otworzę drzwi jakiekolwiek ze wszystkich, to fis tak czy siak pokazuje mi otwarte drzwi przód pasażer + tył lewy + tył prawy (wszystkie na raz).

Drzwi kierowcy pokazywane są ok- i otwieranie i zamykanie.

Ale i tak po otwarciu drzwi kierowcy pokazane są wszystkie drzwi jako otwarte, jednak po ich zamknięciu (drzwi kierowcy) fis nadal pokazuje otwarte drzwi przód pasażer + tył lewy + tył prawy.

Po otwarciu jakichkolwiek jednych drzwi z "przód pasażer / tył lewy / tył prawy" i tak pokazuje otwarcie wszystkich (3 drzwi). Jednak po zamknięciu nadal są wyświetlane.

Przy zamykaniu samochodu z pilota nie mrugają kierunki- czyli jakiś znak, że coś jest nie tak...

Dziś grzebiąc w necie w poszukiwaniu opisów pinów pompki znalazłem info, że we wtyczce B pin 7 jest kabel odpowiedzialny za te wszystkie drzwi. Po odłączeniu tej wtyczki kierunki zaczęły mrugać przy zamykaniu.

Meritum:

Czy ten jeden kabel idący z kostki B pin 7 w pompce, odpowiedzialny jest za wszystkie 3 krańcówki (przód pasażer + tył lewy + tył prawy) ?

3 przewody z fisa idą do kostki z prawej strony przy nogach pasażera i są odpowiednio wlutowane ( co i tak jeszcze teraz sprawdziłem).

Rozumiem, że przewody z krańcówek w zamkach w drzwiach idą do kostki u nóg pasażera i stamtąd idą do pompki? Gdzieś po drodze się łączą w ten jeden kabel idący do pompki (jeśli tak, to gdzie)?

To wygląda jakby wszystkie krańcówki pokazywały, że drzwi (przód pasażer + tył lewy + tył prawy) są ciągle otwarte...

Może to być zagmatwane, ale szlag mnie trafia, że kolejna rzecz w tym pieprzonym samochodzie nie działa, a co chwilę coś jest nie tak :facepalm:

Pompka 8D0 862 257

Korzystałem z tego:

http://www.digakom.de/template/downloads/Pinbelegung_8D0862257.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dokładales kable po to by Ci się pokazywały drzwi na fisie to stare było rozlaczyc i bd ok u mnie to samo bylo

Edytowane przez arek199pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stare, to które? Coś ze starych (niedokładanych) trzeba przeciąć? Być może coś pominąłem... Jesteś w stanie mi teraz napisać jak się z tym uporałeś ? Wydaje mi się, że w kwestii informowania na fisie wystarczyło jedynie dolutować się do tych trzech przewodów przy nogach pasażera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tych co dolutowales musisz ich przeciąć bo normalnie dolutowales a musisz ich przeciąć i wtedy zbudować tylko nie pamiętam z którego koncu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem. Czyli to co przylutowałem (kable z kostki szarej do kostki przy nogach pasażera) mam przeciąć i znowu zlutować ze sobą tak jak początkowo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od początku miałeś kabel zamiast go przeciąć i jeden koniec załączyć z tym od licznika to ty porostu dolutowales go do tamtego bez ciecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, czyli z tego co rozumiem mam odpowiednio przeciąć kable fabryczne od krańcówek będące przy nogach pasażera, tak?

Zapytam bardziej obrazowo. Czy przewody mam przeciąć tam gdzie żółta linia? Czy kable mają łączyć się z przewodami od strony strzałki niebieskiej, czy czerwonej?

<a href=https://zapodaj.net/c0511d84833ce.jpg.html>kostka.jpg</a>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrozumiałeś prześlij tam gdzie żółta i połącz tylko nie pamiętam z której strony z tej co bd napięcie czy tam - po otwarciu nie pamietam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, przetnij w miejscu żółtej linii i przewody idące z szarej wtyczki dolutowujesz do końców przewodów (nie pamiętam czy od strony wtyczki czy od drugiej) i analogicznie tą stronę co została nieprzylutowana izolujesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa :banan: Przylutować je trzeba do przewodów idących do kostki :decayed:

Jednocześnie próbując podwiesić pompkę wyżej, bo u mnie była na dole i już poprzednią zalało, przestało mi świecić oświetlenie wnętrza i kierunki też przestały świecić :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...