Bałtek Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Witam, jestem laikiem co do spraw silnikowych ;/ Podczas wymiany zawieszenia mechanik zauważył, ze mam wyciek paliwo. I faktycznie przewód jest wilgotny. Druga sprawa to jest taka, ze po dłuższym postoju samochód ma problem z odpaleniem, tzn. silnik kreci, kreci i za którymś razem odpali ;/ a wiec od czego jest ten przewód, i co jest przyczyna utrudnionego odpalania? A i dodam, ze chyba mam duze spalanie, cos okolo 7-7,4l
Karolek1997 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Wąż od odmy. A co do drugiego to hotstart
Bałtek Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 możesz mi więcej powiedzieć, co masz na myśli o hotstarcie?
Karolek1997 Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Doraźna pomoc to pojechanie do tunera, żeby zmienił dawkę startową na ciepłym silniku, na taką na której odpala na zimnym.
bobikos Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Zainteresuj sie uszczelnieniami pompowtryskow. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Bałtek Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Opublikowano 1 Listopada 2016 Doraźna pomoc to pojechanie do tunera, żeby zmienił dawkę startową na ciepłym silniku, na taką na której odpala na zimnym. Rozwiąże to problem odpalania, czy zmniejszy spalanie? Zainteresuj sie uszczelnieniami pompowtryskow. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Jaki sredni koszt robocizny wymiany uszczelniaczy u mechanika? Ktos się może orientuje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się